שאלה לגבי רכבת כנסו.....

מצב
הנושא נעול.

evgeniy2

New member
שאלה לגבי רכבת כנסו.....

שאלה לגבי רכבת כנסו.....
שאלה: מתי יופעל קו לוד - ראש-עין או ראש-עין - לוד ??? מתי יופעל קו לירושלים ??? מתי יוסיפו מסילה שלישית באיילון ??? האם התחילו כבר בגוש דן לבנות פסי רכבת לרכבת קלה ? ואם כן איפה עשו זאת כבר ?
תודה לעוזרים.
 

evgeniy2

New member
עוד שאלה...

שאלה לגבי רכבת כנסו.....
שאלה: מתי יופעל קו לוד - ראש-עין או ראש-עין - לוד ??? מתי יופעל קו לירושלים ??? מתי יוסיפו מסילה שלישית באיילון ??? האם התחילו כבר בגוש דן לבנות פסי רכבת לרכבת קלה ? ואם כן איפה עשו זאת כבר ?
תודה לעוזרים.
עוד שאלה...
כשתסתיים בניית מסילות והכל לנתב"ג האם רכבות האדומות קומותיים יגיעו לשדה תעופה החדש ? או רק רכבות IC3 ? כאילו הרכבת האדומה תוכל להיכנס לתוך המנהרה ?
 

ronatd

New member
חביבי, אתה בישראל

עוד שאלה...
כשתסתיים בניית מסילות והכל לנתב"ג האם רכבות האדומות קומותיים יגיעו לשדה תעופה החדש ? או רק רכבות IC3 ? כאילו הרכבת האדומה תוכל להיכנס לתוך המנהרה ?
חביבי, אתה בישראל
פה הכל נעשה לאט, אם כי אני חייב לציין שבשנים האחרונות השקיעו יותר ברכבת. בשנת 2003 אושר תקציב של 24 מיליארד ש"ח לתכנית החומש 2003-2008. לגבי הרכבת לירושלים מתוכננים שני קוים: קו S שהוא שחזור של הרכבת מהמנדט התורכי, שיסתיים בתחנת מלחה, שמתוכנן לסוף 2004 או תחילת 2005. וקו A1 שהוא קו מהיר מאוד, שיסתיים בתחנת בנייני האומה, כנראה בשנת 2009. קו G1 בוטל, זהו קו בתואי דומה לתואי הרכבת התורכית, אם עם מנהרות, ואמור היה להיות מהיר יותר מ- S אך איטי יותר מ- A1 המהיר. מצורף קישור עם לוח הזמנים.
 

ronatd

New member
לגבי רכבות קלות

חביבי, אתה בישראל
פה הכל נעשה לאט, אם כי אני חייב לציין שבשנים האחרונות השקיעו יותר ברכבת. בשנת 2003 אושר תקציב של 24 מיליארד ש"ח לתכנית החומש 2003-2008. לגבי הרכבת לירושלים מתוכננים שני קוים: קו S שהוא שחזור של הרכבת מהמנדט התורכי, שיסתיים בתחנת מלחה, שמתוכנן לסוף 2004 או תחילת 2005. וקו A1 שהוא קו מהיר מאוד, שיסתיים בתחנת בנייני האומה, כנראה בשנת 2009. קו G1 בוטל, זהו קו בתואי דומה לתואי הרכבת התורכית, אם עם מנהרות, ואמור היה להיות מהיר יותר מ- S אך איטי יותר מ- A1 המהיר. מצורף קישור עם לוח הזמנים.
לגבי רכבות קלות
מתוכננות שתי רכבות קלות: הרכבת של גוש דן, שנבנית ע"י נ.ת.ע. שבה מתוכננים ארבעים קוים, שבינתיים רק הקו האדום הוא בשלב תכנון רציני. אולי אולי בסוף העשור, נזכה לראות את הקו האדום של נ.ת.ע. הרכבת הקלה של ירושלים, שבה מתוכננים שמונים קוים, שאולי נזכה לראות קו אחד בסוף העשור.
 

ronatd

New member
קבל עוד כמה קישורים:

לגבי רכבות קלות
מתוכננות שתי רכבות קלות: הרכבת של גוש דן, שנבנית ע"י נ.ת.ע. שבה מתוכננים ארבעים קוים, שבינתיים רק הקו האדום הוא בשלב תכנון רציני. אולי אולי בסוף העשור, נזכה לראות את הקו האדום של נ.ת.ע. הרכבת הקלה של ירושלים, שבה מתוכננים שמונים קוים, שאולי נזכה לראות קו אחד בסוף העשור.
קבל עוד כמה קישורים:
כתבה מ"הארץ", כתבה מ- ynet ומתוך אתר הרכבת:
 

ronatd

New member
ארבעים=ארבעה, שמונים=שמונה

לגבי רכבות קלות
מתוכננות שתי רכבות קלות: הרכבת של גוש דן, שנבנית ע"י נ.ת.ע. שבה מתוכננים ארבעים קוים, שבינתיים רק הקו האדום הוא בשלב תכנון רציני. אולי אולי בסוף העשור, נזכה לראות את הקו האדום של נ.ת.ע. הרכבת הקלה של ירושלים, שבה מתוכננים שמונים קוים, שאולי נזכה לראות קו אחד בסוף העשור.
ארבעים=ארבעה, שמונים=שמונה
 

evgeniy2

New member
אבל לא עניתם לי../images/Emo7.gif

ארבעים=ארבעה, שמונים=שמונה
אבל לא עניתם לי

אבל לא עניתם לי על "מתי יופעל קו לוד - ראש-עין או ראש-עין - לוד ???" והאם התחילו כבר את הבנייה של הרכבת הכלה בגוש דן ?????????
 
תשובות לחלק מהשאלות

שאלה לגבי רכבת כנסו.....
שאלה: מתי יופעל קו לוד - ראש-עין או ראש-עין - לוד ??? מתי יופעל קו לירושלים ??? מתי יוסיפו מסילה שלישית באיילון ??? האם התחילו כבר בגוש דן לבנות פסי רכבת לרכבת קלה ? ואם כן איפה עשו זאת כבר ?
תודה לעוזרים.
תשובות לחלק מהשאלות
1. קו ראש העין-לוד פועל כבר מזה כמעט 90 שנה, עם הפסקות קצרות. אני מניח שהתכוונת להפעלת רכבות נוסעים סדירות בקו, ואם אני צודק, אזי כדאי לציין שבשנים האחרונות באמת לא הופעלו רכבות נוסעים סדירות בקו זה, וכיום אין תוכניות קונקרטיות להפעלת רכבות כאלו, אם כי יש מדי פעם כל מיני רעיונות כאלו. 2. כפי שכבר ענו, קו הרכבת לירושלים יופעל (מחדש) בסוף השנה הנוכחית או בתחילת השנה הבאה. 3. בתוואי נחל האיילון בתל אביב מתבצעות בימים אלו ממש העבודות להוספת המסילה השלישית, שכוללות עבודות תשתית נרחבות. 4. בגוש דן עוד נבחר הזוכה במכרז להקמת מערכת הרכבות הקלות, ומכיוון שאותו זוכה יהיה אחראי גם להנחת המסילות (כל המסילה, לא רק הפסים), עדיין לא הונח אפילו מטר אחד של מסילה מתאימה. עם זאת, בשנה האחרונה החלו כבר עבודות התשתית שיאפשרו באותו היום לזכיין הנבחר להניח את אותן מסילות, עבודות שכוללות, בין היתר, פינוי התוואי ויצירת נתיבי תחבורה ציבורית שיוסבו למסילות בעתיד.
 

evgeniy2

New member
טוב תודה

תשובות לחלק מהשאלות
1. קו ראש העין-לוד פועל כבר מזה כמעט 90 שנה, עם הפסקות קצרות. אני מניח שהתכוונת להפעלת רכבות נוסעים סדירות בקו, ואם אני צודק, אזי כדאי לציין שבשנים האחרונות באמת לא הופעלו רכבות נוסעים סדירות בקו זה, וכיום אין תוכניות קונקרטיות להפעלת רכבות כאלו, אם כי יש מדי פעם כל מיני רעיונות כאלו. 2. כפי שכבר ענו, קו הרכבת לירושלים יופעל (מחדש) בסוף השנה הנוכחית או בתחילת השנה הבאה. 3. בתוואי נחל האיילון בתל אביב מתבצעות בימים אלו ממש העבודות להוספת המסילה השלישית, שכוללות עבודות תשתית נרחבות. 4. בגוש דן עוד נבחר הזוכה במכרז להקמת מערכת הרכבות הקלות, ומכיוון שאותו זוכה יהיה אחראי גם להנחת המסילות (כל המסילה, לא רק הפסים), עדיין לא הונח אפילו מטר אחד של מסילה מתאימה. עם זאת, בשנה האחרונה החלו כבר עבודות התשתית שיאפשרו באותו היום לזכיין הנבחר להניח את אותן מסילות, עבודות שכוללות, בין היתר, פינוי התוואי ויצירת נתיבי תחבורה ציבורית שיוסבו למסילות בעתיד.
טוב תודה
תודה על השאלה המדהימה !!!!
 
חן: נראה לי ששכחת מילה מסויימת

תשובות לחלק מהשאלות
1. קו ראש העין-לוד פועל כבר מזה כמעט 90 שנה, עם הפסקות קצרות. אני מניח שהתכוונת להפעלת רכבות נוסעים סדירות בקו, ואם אני צודק, אזי כדאי לציין שבשנים האחרונות באמת לא הופעלו רכבות נוסעים סדירות בקו זה, וכיום אין תוכניות קונקרטיות להפעלת רכבות כאלו, אם כי יש מדי פעם כל מיני רעיונות כאלו. 2. כפי שכבר ענו, קו הרכבת לירושלים יופעל (מחדש) בסוף השנה הנוכחית או בתחילת השנה הבאה. 3. בתוואי נחל האיילון בתל אביב מתבצעות בימים אלו ממש העבודות להוספת המסילה השלישית, שכוללות עבודות תשתית נרחבות. 4. בגוש דן עוד נבחר הזוכה במכרז להקמת מערכת הרכבות הקלות, ומכיוון שאותו זוכה יהיה אחראי גם להנחת המסילות (כל המסילה, לא רק הפסים), עדיין לא הונח אפילו מטר אחד של מסילה מתאימה. עם זאת, בשנה האחרונה החלו כבר עבודות התשתית שיאפשרו באותו היום לזכיין הנבחר להניח את אותן מסילות, עבודות שכוללות, בין היתר, פינוי התוואי ויצירת נתיבי תחבורה ציבורית שיוסבו למסילות בעתיד.
חן: נראה לי ששכחת מילה מסויימת
בטקסט: אתה כותב: "בגוש דן עוד נבחר הזוכה במכרז להקמת מערכת הרכבות הקלות,"... וצ"ל: "בגוש דן עוד לא נבחר הזוכה במכרז להקמת מערכת הרכבות הקלות,"...
 
צודק, כמובן

חן: נראה לי ששכחת מילה מסויימת
בטקסט: אתה כותב: "בגוש דן עוד נבחר הזוכה במכרז להקמת מערכת הרכבות הקלות,"... וצ"ל: "בגוש דן עוד לא נבחר הזוכה במכרז להקמת מערכת הרכבות הקלות,"...
צודק, כמובן
תיקון טעות - עוד לא נבחר הזוכה במכרז של גוש דן
 
בבחינת טל"ח (ולא ט.ל.ח) הסבר :

צודק, כמובן
תיקון טעות - עוד לא נבחר הזוכה במכרז של גוש דן
בבחינת טל"ח (ולא ט.ל.ח) הסבר :
בהזדמנות זו אתקן שלוש שגיאות נפוצות. האחת, כפי שכתבי א-ת-ק-ן ולא יתקן. על כך כבר פרסמתי אשכול לפני כשבוע. השניה, לא כותבים ראשי תיבות ו/או קיצורים בעברית עם נקודות אלא עם גרש בודד או גרשיים כפולות (מרכאות). למשל צה"ל, מג"ב, ת"ד, ד"ר, פרופ', עמ' השלישית, מתוך הערה 2 מבינים שיש לכתוב טל"ח ולא ט.ל.ח, ועכשיו להערה שלוש ממש. ראשי התיבות טל"ח זה "טעות לעולם חוזר" טעות לעולם חוזר (ולא טעות לעולם חוזרת). שוב, טעות לעולם חוזר. משמע, אני, עושה הטעות לעולם אחזור ואתקן את טעותי עד שיהיה בסדר וללא טעויות. כלומר, התחייבות משפטית ו/או מוסרית של עושה הטעות לחזור בו מטעותו ולתקן הדברים כסדרם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה