שאלה לגבי רכישת 70-300 CANON???

eligrt

New member
שאלה לגבי רכישת 70-300 CANON???

שלום לכולם ובוקר טוב. אני מעוניין לקנות עדשת זום רחבה יותר ל EOS 300 שלי (בנוסף לעדשה הרגילה 28-90 שמקבלים בקיט) בקטלוג של קנון ראיתי שיש שלוש עדשות 75-300 אחת המסומנת III שניה המסומנת USM והשלישית USM IS את הפירוש המילולי לכל עדשה אני מכיר (מהירות המנוע, יציבות התמונה וכו) השלה שלי היא כפולה כמה עולות העדשות האם ההבדלים בין העדשות כל כך משמעותיים ושווה להשקיע את הפער (בכסף) ??? כמו כן אשמח לשמוע דעות נוספות לגבי הרחבת העדשות שלי (אולי לכיוונים אחרים - לא 75-300 לתגובתכם אודה
 
כל מה שרצית לדעת על עדשות, השוואות

מחירים, סקרים, מי חושב מה על איזו עדשה. הכל כאן (אם יש לך קצת סבלנות לקרוא). חתול חול
 

winny

New member
ברשותי קיט כשלך, והשלמתי אותו...

עם עדשת 75-300 USM. מצאתי אותה במחיר זול יותר מהעדשה הרגילה, אז הלכתי על זה.
אני מניחה שהדגם עם ה IS יותר טוב, אבל למי יש כסף? בכל מקרה - אני מאוד מרוצה משלי, ואם לאמר את האמת, כיום אני משתמשת כמעט לחלוטין רק בעדשה הזאת. אם אני יכולה לעזור במידע נוסף, כולל מחירים, אתה מוזמן לפנות אלי בדואר האלקטרוני.
 
IS - מומלץ

אני דווקא ממליצה על IS אחת המגבלות בעדשות ארוכות מוקד היא הצמצם המוגבל, ורעידה במהירויות לא מאד נמוכות ה- IS מאפשר לרדת במהירויות בלי להשתמש בחצובה כמה פעמים בחיים קונים עדשה? שווה להשקיע
 

eligrt

New member
שווה להשקיע... מדובר ב 3700 ש"ח !!!

אני חושב שזה קצת טירוף (בכל אופן בשבילי) שאלה נוספת... האם ההבדל בין הדגם הרגיל ל USM (עם המנוע המהיר) שווה השקעה של עוד בערך 400-500 ש"ח?
 

winny

New member
אז זהו, אני...

שילמתי על הדגם עם ה USM פחות מאשר על הדגם בלי.
ואני מדברת על הארץ. שילמתי 1290 שקלים על הדגם עם ה- USM, כשברוב החנויות רצו 1350 על הדגם בלי... את האמת, אני לא מרגישה הבדל במהירות הפוקוס בין עדשת הקיט שהיא ללא USM ובין העדשה הזאת, אבל כבר הסכמנו שאני ממש לא דוגמא, נכון?
 
למעלה