קצת כיוון
הורים שכבר עבדת עם הילד- כדאי לעשות פתיחה בתאור של הטיפול שהיה: מה הילד עשה כשנפגשתם, על מה עבדתם, מה המצב היום. לומר שהם הוזמנו כדי שתחשבו ביחד על מה רוצים עוד לעבוד. בשלב הזה תכיני לעצמך רשימת שאלות על פי תחומי העסוק: תפקודי יוםיום, חברה, פנאי, לימודים ומשחק. תכיני לך שאלות ממוקדות למשל: איך הוא אוכל? לבד- אז בידיים או בכפית? מלכלך או לא, מגוון מאכלים, ליד שולחן? עם כל המשפחה או כל אחד בשעות שונות וכו'. תכיני את השאלות בהתאם לגיל הילד. אחר כך את יכולה לשאול מה הכי מפריע להם ועל מה הם רוצים לעבוד . ולסכם את הפגישה בשתיים שלוש מטרות שבחרתם יחד. ילדים חדשים לגמרי- לפתוח בהכרות להציג את עצמך ומה התפקיד שלך, מה זה אומר, לא תמיד ההורים היו בטיפול קודם או בכלל מבינים מה היה שם.ואז 2 אפשרויות: או לקחת אנמנזה מוקדמת על הרקע המשפחתי וההתפתחות המוקדמת, טיפולים עברו וכו; או אם המידע הזה נאסף אחרת- לחזור לנקודה בה את מציגה את מטרת הפגישה ושואלת שאלות בהתאם לה שדברנו קודם. רמת השאלות בכל תחום עיסוק תלויה בגיל ובגיל ההתפתחותי. מקוה שקצת עשיתי לך סדר ובהצלחה. אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת.