שאלה לגבי שירות של יורוקום

  • פותח הנושא pvd
  • פורסם בתאריך

pvd

New member
שאלה לגבי שירות של יורוקום

יש ברשותי מכשיר Nokia 3210 רכשתי אותו במאי שנה שעברה, כלומר לא עברה שנה עדיין למכשיר בעיית קליטה רצינית פניתי אליהם והם תיקנו אותו, ואמרו שאם לא יעבוד שוב יש לשלוח אותו לתל אביב האם אני יכול לדרוש שיחליפו לי למכשיר חדש, או שאוכל לשדרג למכשיר מתקדם יותר ? והאם מגיע לי מכשיר זמני אם אני אשלח אותו לתיקון בת"א ? מה אתם מציעים לעשות
 

ashomer

New member
אם אני זוכר נכון

בכתב האחריות כתוב שהם מתחייבים כל תקלה שנוצרה כתוצאה מייצור לקוי. התקלה שלך כמובן היא כזו. אתה לא יכול לדרוש מכשיר חדש אלא אם כן החברה חושבת שמגיע לך אחד וגם זה כתוב בכתב האחריות... לגבי השליחה לתל-אביב החברה מחוייבת לספק לך שירות בכל סניף שלה ואם היא מחייבת אותך בשליחה למקום אחר זה חייב להתבצע על חשבון החברה וגם זה כמה מפתיע כתוב בכתב באחריות שאתה אגב חתמת עליו בקניית המכשיר. וזאתה יכול לקרוא בזמנך החופשי! אתה החולייה החלשה! שלום! a
homer
 
למעלה