שאלה לגבי תאורת סצינות גדולות
קורה לי שאני מנסה לבנות במקס סצינות עם רקע גדול (נאמר, הרים במרחק, או עיר ברקע) אבל שהסצינה עצמה צריכה להתמקד על דמות אחת קטנה (יחסית לכלל הסצינה). אם אני רוצה שהדמות תטיל צל תמיד יש לי בעיה. צל ב-SHADOW MAP יצא מטושטש מדי מקרוב אם הוא על כל הסצינה. צל ב-RAYTRACE על כל הסצינה מעלה את זמן הרינדור בצורה מטורפת. אור כיווני רק על האזור של הדמות יוצר הבדלי תאורה בין יתר הסצינה לאזור של הדמות. מה הדרך הכי טובה לעשות את זה?
קורה לי שאני מנסה לבנות במקס סצינות עם רקע גדול (נאמר, הרים במרחק, או עיר ברקע) אבל שהסצינה עצמה צריכה להתמקד על דמות אחת קטנה (יחסית לכלל הסצינה). אם אני רוצה שהדמות תטיל צל תמיד יש לי בעיה. צל ב-SHADOW MAP יצא מטושטש מדי מקרוב אם הוא על כל הסצינה. צל ב-RAYTRACE על כל הסצינה מעלה את זמן הרינדור בצורה מטורפת. אור כיווני רק על האזור של הדמות יוצר הבדלי תאורה בין יתר הסצינה לאזור של הדמות. מה הדרך הכי טובה לעשות את זה?