שאלה לגבי תיאוריות למידה ועיר ללא אלימות
היי ימיתי, האם תיאורית הלמידה נמצאת בבסיס הפעילות של עיר ללא אלימות בתחום החינוך? הצבת גבולות היא עקרון מהותי בתפיסת החינוך של התכנית ונראה שהוא מושתת על תיאורית החיזוקים השליליים/חיוביים והענישה. האם תוכלי להרחיב גם על החיזוק החיובי? אורית
היי ימיתי, האם תיאורית הלמידה נמצאת בבסיס הפעילות של עיר ללא אלימות בתחום החינוך? הצבת גבולות היא עקרון מהותי בתפיסת החינוך של התכנית ונראה שהוא מושתת על תיאורית החיזוקים השליליים/חיוביים והענישה. האם תוכלי להרחיב גם על החיזוק החיובי? אורית