שאלה לגבי תפילה

new2008

New member
שאלה לגבי תפילה

"כַּאֲשֶׁר אַתֶּם מִתְפַּלְּלִים הִמָּנְעוּ מִלְּגַבֵּב מִלִּים כַּגּוֹיִים, הַחוֹשְׁבִים שֶׁבְּרֹב דִּבּוּרָם יִשָּׁמְעוּ אַל תִּהְיוּ דּוֹמִים לָהֶם, כִּי יוֹדֵעַ אֲבִיכֶם אֶת צָרְכֵיכֶם בְּטֶרֶם תְּבַקְשׁוּ מִמֶּנּוּ." מזה אומר שלא צריך לדבר במילים הרבה כשאתה מתפלל?
 
שפתיי תפתח ופי יגיד תהילתך

יש לפנות בשיח-תפילה לאבא שבשמים,שכן הוא שומע תפילת כל פה,וכן גם:קרוב ' לכל אשר יקראוהו,לכל אשר יקראוהו באמת. מעבר לטקסט התפילה שאינו משתנה והוא קבוע,טוב לעשות ולשוח עם האב. הלא נאמר:רבות מחשבות בלב איש,ועצת ה' היא תקום. שפכו שיח בפני הבורא,תרגישו את נוכחות רוחו בכם. גופנו הוא לא אחת בית המקדש לרוח הקודש,ועל זאת נאמר: ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם. כשתדברו נכון אל האב,אז הוא שופך מרוחו על כל בשר. דברו אליו לבורא עולם.
 

new2008

New member
הוא מדגיש ל"גבב מילים" ו"רוב דיבורם"

ניתן להבין שלא צריך לדבר המון בפה אלא תפילה שבלב ולא בפה
 
בכלל איך נאמר:אמור מעט ועשה הרבה

וכשעם ישראל נשאלו אם ע"י ה' אם הם רוצים את התורה,אז הם השיבו:נעשה ונשמע ולכן:לא המדרש עיקר אל לנו להשתמש בתורה כקרדום לחפור בה,ועם זאת,שחס ושלום לא נגלה פנים בתורה שלא כהלכה.
 

lion 7

New member
הבהרות :

תפילה היא בעלת גונים רבים , מהם קשר חיזוק(ראה את מצב ישוע מול האב) וגם כן בכדי שהקשר יהיה חזק ולא רופף אנו פונים אל האב ברוח הקדש שבתוכנו שלבשנו בלידה החדש והיא שעושה את מירב העבודה אם נקשיב לה ,הרוח מדריכה אותנו בלחש קטן ולא בצעקות היא שונאת רעש והמולה כי הם ממעשי אדם , פרות רוח הקדש מהם אמונה אהבה וסובלנות ועוד שמתחילים לתת פרות באדם החדש , האדם הישן מתחיל להעלם ובמקומו יש את האדם הרוחני שנשבר וה` מתכנן אותו מחדש , האדם הזה הרוחני מתקשר גוביינא לכס המלכות ומדבר את כל על ליבו , ובמיוחד מדבר בחופשיות ולא לחזור על משפטים כאילו מי שעומד מולך אדם כבד שמיעה , אלא הוא יודע בדיוק מה אתה צריך , אבל מלמד אותך איך וכיצד את מעלה את החיוג בשם ישוע ישירות ובלי ניתוקים , ישוע הוא הזכות יתרה שלך שהיא בחינם ולדבר בשמו לבקש בשמו , יש מאמינים מרבים לומר יא רב יא רב , ועוד אומרים (מתוך בורות או אי ריכוז) , חשוב לזכור את התפילה שלמד אותנו ישוע , אפשר כשבלונה או להעתיק את התמצית שלה , אני מתפלל גם כאשר אני נוהג , אם לידי משפחתי אז אני בקול נשמע ומבקש הגנה בדרך, גם כן שילמדו איך מתפללים , גם כן בתוך ליבי ובנהיגה וזה חשוב מאד .
 
ליון(אריה ה'),יפה דרשת

וכידוע לך רב הוא החושך בעולמנו,אך מעט מן האור דוחה הרבה מן החושך. אני מזה זמן עוקב אחר דבריך,ונכון שנהוג לומר: ראשית חכמה יראת ה',אך טוב לבוא באהבה אל אבינו שבשמים,שכן בתפילת שמע של שחרית נאמר כך(ואני מצטט): ואהבת את ה' אלוהיך,בכל לבבך,ובכל נפשך,ובכל מאודך. יודעים אנו לומר שאהבה תכסה על כל פשעים. מי שאוהב את ה' יתברך,תהיה לו גם יראת כבוד לאב. בל נשכח את הכלל הגדול ביותר עליו כל התורה והתורות והדתות מושתתות על הכלל:ואהבת לרעך כמוך.
 
המילים מאד חשובות

העולם נברא באמצעות מילים, ולמילים שלנו יש כח, שהרי כתוב מוות וחיים ביד הלשון. אני לא יודע אם זכית להיות בבית כנסת ביום הכיפורים. האנשים מתפללים שם מתוך המחזור, במהירות מבלי להבחין כלל מה הם אומרים. או באוטובסים ישנם דתיים רבים, שקוראים תהילים, שאלתי פעם מישהי אם היא מבינה על מה מדבר המזמור שהיא קוראת, היא ענתה שלא והמשיכה לגבב מילים. "בַּיוֹם הַהוּא לֹא תִּשְׁאֲלוּנִי דָּבָר. אָמֵן אָמֵן אֲנִי אוֹמֵר לָכֶם, כָּל מַה שֶּׁתְּבַקְשׁוּ מֵאֵת הָאָב בִּשְׁמִי יִתֵּן לָכֶם.עַד כֹּה לֹא בִּקַּשְׁתֶּם דָּבָר בִּשְׁמִי; בַּקְּשׁוּ וּתְקַבְּלוּ לְמַעַן תִּמָּלֵא שִׂמְחַתְכֶם. ישוע מעודד אותנו לבקש, ואף אומר לנו שאין לנו בגלל שאחנו לא מבקשים. כן עלינו לשפוך לפני האדון את ליבנו ולדבר איתו באמונה, לא רק לבקש ממנו דברים אך גם לספר לנו על דברים שאנו עוברים, להלל אותו לברך אותו, להגיד לו שאנחנו אוהבים אותו. להיות איתו במערכת יחסים, בשביל זה הוא מת על הצלב. תאר לך שאנחנו ניפגש וסתם נהייה באיזשהו מקום ביחד ולא נדבר אחד עם השני... אני לא חושב שיש עתיד לקשר שכזה. אותו דבר עם אלהים. אלהים חפץ שאנחנו נפנה אליו במילים שלנו, ובהדרכת הרוח עפ"י דברו. למילים שלנו(שנאמרות באמונה) יש כוח להרוס מבצרים.
 
הייתי בבית כנסת ביוה"כ(ביום הכיפורים)

ומתוך סידור עבודת ה' בחזרת הש"ץ(שליח ציבור)לשחרית. גזלנו.גנבנו מישראל ומהגוים. גנבנו דעת המקום ודעת הבריות. גילינו פנים בתורה שלא כהלכה. גאינו במחשבה,בדיבור ובמעשה,וגרמנו עיכוב הגאולה,שאין בן דוד בא,עד שיכלו גסי הרוח מישראל. גרמנו למלך המשיח שיהא מחולל מפשעינו,מדוכא מעוונותינו.
 
אין על מה(-:

ולגבי המחולל מפשעים,מדוכא מעוונות,אז בספר הנביא ישעיה פרק נ"ג-53,יש התעסקות במי שמתואר כמשיח האפשרי.
 

My Shepherd

New member
../images/Emo23.gifהמשיח הוודאי../images/Emo13.gif ישוע המשיח בן דוד אלוהינו

 

new2008

New member
תראו מה מצאתי בקהלת!!!

זה ממש תואם את הפסוק הנ''ל קהלת ה, א א אַל-תְּבַהֵל עַל-פִּיךָ וְלִבְּךָ אַל-יְמַהֵר, לְהוֹצִיא דָבָר--לִפְנֵי הָאֱלֹהִים: כִּי הָאֱלֹהִים בַּשָּׁמַיִם וְאַתָּה עַל-הָאָרֶץ, עַל-כֵּן יִהְיוּ דְבָרֶיךָ מְעַטִּים. ב כִּי בָּא הַחֲלוֹם, בְּרֹב עִנְיָן; וְקוֹל כְּסִיל, בְּרֹב דְּבָרִים.
 
למעלה