יש לך טעות,ואתה מערבב בין כמה
תחומים.בשילוב יש שני סוגים של וועדות,אחת וועדת שילוב שנניח בוחנת את יכולת ההשתלבות בבית הספר ומאשרת אותה,בהמשך לאותה וועדה (נניח שזה קורה לפני כיתה א' ,כי אחרי זה זה כל שלוש שנים-וועדת שילוב) ,יש וועדת סייעות שממליצה על כמות שעות הסיוע שתינתן לילד. הוועדה הזאת מתכנסת כל שנה מחדש. צריך להדגיש הוועדה בבית ספר רק ממליצה,מי שמאשר זה וועדה עלומה במשרד החינוך,בדרך כלל מה שמומלץ למשרד החינוך זה מה שמתקבל,כשיש הנחיה של משרד החינוך תמיד לתת את המינימום של אותה דרגה.לדוגמא 30 שעות ,רוב הסיכויים שהילד יקבל 24 שעות,אבל אם ימליצו על 24 שעות זה מה שהילד יקבל.במקביל,כל בית ספר מקבל שעות לעזרה פרטנית או קבוצתית והבית ספר מחלק אותן פי השיקולים שלו.
שעות סיוע שייכות רק לילד ולא לבית ספר,כמו גם השעות של הטיפולים הפרארפואיים,גם הם שייכים לילד בלבד ואף אחד לא יכול לשחק איתם או להשתמש בהם מלבד הילד.אמנם אני לא אתפלא שיכול להיות שזה כן נעשה
אבל לפחות אלו התקנות של משרד החינוך.