אין פה תשובה אחידה
אני מניחה שהכיוון בשאלה הזאת הוא לבדוק את היצירתיות שלך ועד כמה אתה אסרטיבי ונחוש. המטרה שלך כנציגת שימור היא לשכנע את הלקוח שישתלם לו להמשיך במנוי - לא לכם אלא לו, ונדרשת לכך יצירתיות הגיונית + שימוש בכלים שעומדים לרשותך.
מה אפשר לעשות? להזכיר לו את הסיבות שהניעו אותו מלכתחילה להצטרף כמנוי, להזכיר לו את היתרונות של השירות שהוא מקבל ועד כמה זה משתלם, למרות שזה עולה. יש מקומות בהן ניתן לעשות שימוש בהטבות במקרים מסוימים, אבל לא על ההתחלה. אם יש הטבות ללקוחות ותיקים שווה לציין גם את זה - ליידע אותו שבמידה והוא יתחרט וירצה לחזור להיות מנוי זה יעלה לו יותר, להציע לו תקופת ביניים במחיר נמוך יותר ושיחשוב בזמן הזה אם הוא באמת רוצה להתנתק... אין סוף ליצירתיות במקרים האלו.