שאלה לחרבי הפורום (סקר)

badboy3919

New member
שאלה לחרבי הפורום (סקר)

תרשמו דבר אחד שהייתם רוצים לשנות בכפר סבא...
 

טולָה

New member
../images/Emo124.gifלהרוג ת'ערסים../images/Emo13.gif

ויותר 'מקומות בילוי'
 

BanjoKazooie

New member
יותר מגמות בתיכונים

צריך לעשות בכל תיכון את מגמת טכ"מ בנוסף לכך צריך עוד חנויות דיסקים (ואחרי זה חברות התקליטים מתלוננים שלא קונים - כולה 2 חנויות דיסקים (צליל ודיסקסט) בכל כפר סבא!) וצריך להשקיע בחינוך הרבה ולא רק בתלמידים מתקשים אלא בתלמידים שרוצים לשאוף למצוינות לעשות פרוייקטים בשיתו, עם אוניברסיטאות וגם מכללת בית ברל ועוד גם אני מעוניין שמשאית הזבל תתחיל לעבוד בלילה ולא בבוקר כי בבוקר שנוסעים לבצפר היא תוקעת הרבה אנשים בדרך!
 

melodynoa

New member
גם אני חושבת בקשר למכוניות זבל

כמה רעש. אני גרה העליה, ולדעתי צריך לאכוף את הרעש וההתרמות שעושים לנו החברה עם הטנדרים והרמקולים שלהם: "אנא עיזרו לאשה אלמנה, מסכנה עם 10 ילדים, צריכה לעבור ניתוח דחוף בחו"ל. אנא תירמו איש איש ככל יכולתו"... כוס אמק, הם עומדים לי מתחת לחלון ובא לי לשבור להם תראש. אח"כ באים נחמן ממומןויושבים לי מתחת לחלון. כוס אמר עם השכונה הזאת. חוץ מזה, עשו פה כביש בעליה, טחנו לי את הגדר ששמתי פה, התקשרתי כמה פעמים שיבואו לסדר, והם לא מגיבים...
 

melodynoa

New member
ושבכלל כבר יהרסו את הרכבות בשכונה

הזאת, יתנו פיצויים ויבנו קוטג'ים במקום, כי מתפורר לי כבר הבית. ברצינות, כולו שבור וסדוק, בחורף נכנסים מים הביתה, אי אפשר לתלות כלום על הקיר כי הוא בנוי מ-90 אחוז חול, הרצפה כולה שבורה ושקועה, והשכנים לעזאזל, נכנסים לגינה, מטנפים אותה, וגונבים שתילים מהאדמה... הייתם מאמינים?!?! וגם אין לנו מים חמים במטבח, כן כן, רק ברז אחד למים קרים.
 
חיי ערב.

ולא חיי לילה (מועדונים). יותר בארים קטנים כאלו, מסעדות קטנות, מוזיקה לועזית רכה (לא פופדאנסטראנס)....
 
למעלה