שאלה ליודעי דבר....

הולדן

New member
שאלה ליודעי דבר....

האם בחוק מעוגן שחובה לתת תוספת עבור שעות לילה ? בחברת שמירה שאני עובד, אין דבר כזה מה החוק אומר בנוגע לשעות נוספות ? בחברת שמירה שאני עובד, אין דבר כזה. בנאדם עובד 60-70 שעות בשבוע ולא מקבל שום תוספת על שעות נוספות. מה החוק אומר בנוגע לשעות שבת? אצלנו משלמים 150% בין יום שישי ב-6 בערב, עד מוצ"ש ב-6 בערב.....
 

boazt25

New member
שאלה טובה

גם אני איפה שעבדתי לא היה תוספת ללילה ולשעות נוספות. אני אומר לך משהו האמת עם התוכנית הכלכלית החדשה גם לא נראה לי שזה יקרה. אני חושב שבן אדם אמור לקבל תוספת לפחות לפי חוק אבל אתה יודע איך זה בחברות עבדים הללו?
 

sagi.exe

New member
אל תהיו פראיירים...

מעל 8 שעות עבודה (שעה 9 ושעה 10) מגיעים 125 אחוז מהשעה ה 11 ומעלה 150 אחוז. שמרו את דוחות השעה שלכם ולכו עם זה לבית דין לעבודה.
 

הולדן

New member
ויום אחרי זה.......מעיפים אותך

מאבטחים הם בד"כ אנשים שחייבים את הכסף, ולכן סותמים את הפה! כשהתחלתי לעבוד לפני חצי שנה, הייתי חייב קצת כסף (עד הכניסה שלי לקבע).....ולכן סתמתי את הפה. עכשיו כשהצלחתי לחסוך כמה אלפי שקלים שיספיקו לי לשנה הקרובה, אין לי בעיה להתעמת עם החברה. שמעתי שיש עמותה ששמה לעצמה את המטרה הזאת. האם יש בפורום זה נציגים של העמותה למען המאבטחים ?
 

sagi.exe

New member
לא הבנת אותי...

לשמור את כל כרטיסי העבודה ואת כל מעקב השעות למתי שמסיימים לעבוד. בכל עיר יש לשכה לסיוע משפטי הנותנת ייעוץ בחינם. ניתן לשאול בבית הדין לעבודה היכן הלישכה. לתביעות בבית דין לעבודה אין צורך בעו"ד.
 

הולדן

New member
זה לא עובד ככה...

צריך להגיש תביעה ייצוגית כנגד כל חברות האבטחה שמנצלות עובדים בניגוד לחוק. הן מנצלות את המצב הקשה בשוק, את העובדה שהן מוכנות לקלוט עובדים בכל הגילאים, לתת תעסוקה, ואף אחד לא נוגע בהן בגלל שזה "מוריד את האבטלה".... מה החברות היו עושות אילו היו עושים משהו נגדן? מפטרות עובדים.....
 

sagi.exe

New member
בעולם יפה ומסודר, במדינה מתוקנת,

אולי אז אתה צודק. אבל מה לעשות, בדיוק ככה זה עובד. נראה אותך גבר (או יותר נכון את כל השומרים בחברה שלך), לקום ולתבוע תביעה ייצוגית. נראה אתכם גברים לא לבוא לעבודה כאיש אחד. מספיק שאחד (איזה מבוגר בן 40 בלי עבודה) לא יסכים והכל ילך לעזזל. אז מה שנשאר...זה שתדאג לתחת שלך.
 
למעלה