שאלה ליושבי הפורום.

HelloweeN

New member
שאלה ליושבי הפורום.

בימים אלו אני שקול על רכישת הקטנוע הראשון שלי. (מיד שניה סביר להניח) אני מעונין בקטנוע של 150 סמ"ק בערך, שניראה טוב (עיצוב צעיר, לא קטנוע "כבד" או מנהלים או משהו בסגנון), זריז, בעל האצה טובה, שלא עושה בעיות וכו'. או במילים אחרות, אני מחפש קטנוע טוב. הייתי שמח להמלצות מכם על קטנועים טובים, כאלו שאפשר למצוא מיד שניה, ולא יקרים במיוחד (מחירים סבירים). אשמח לקרוא המלצות על כאלו :) בתודה מראש!
 

ixmix

New member
אני חושב אולי "שארק" של סאניאנג.

קטנוע בנפח 125 סמ"ק עם 4 שסתומים לצילינדר, מהיר יחסית ל125 - מאיץ יפה ובקלות לתחום תלת ספרתי ואף נשאר בו. עיצוב צעיר, דינמי ודי מרשים, ולמעשה כלי שהיה די ייחודי כאשר יצא, ועדיין מדובר בכלי "מגניב". מחירו לא בשחקים, אמינותו גבוהה, הבלמים שלו סבירים, וכמוהם המתלים (בינוניים+). החסרון היחיד הוא המושב הבנוי בירידה, מה שיחד עם ריפוד חלקלק גורם לך להחליק קדימה בבלימות - תכונה מעצבנת ביותר. חוץ מזה, נשמע לי כאילו תפור על צרכיך.
 

HelloweeN

New member
אחחח אחד כזה בדיוק חונה ליד הבית

שלי, אני כל פעם מזיל ריר כשאני עובר לידו.... כמה הקטנוע יכול לסגור? ומה מחירו ביד שניה בערך? (אם ידוע לך מחיר הביטוח, אשמח למידע בנושא גם:)
 

אהוד א1

New member
מחירון

בין 9000 לשארק 2000 ל-12300 לאחד משומש משנת 2003.יסגור לדעתי בסביבות ה-110 אבל סגירות זה ממש לא העניין החשוב כאן.
 
אטילה 150

לפי דעתי אטילה של סאן יאנג עושה את העבודה. לא יקר מדי עולה בקצת מה-125, יש לו פתיחה יפה והוא מהיר. הבעיה היחידה שיכולה לקרות זה קריעת הרצועות. אבל אני חושבת שזה קורה אחרי 20.000 או 30.000 ק"מ. אבל בדרך כלל זה קורה לכאלה אנשים שאוהבים להשתולל עם הקטנוע כמו לדוגמא שליחים. אבל סה"כ אני יודעת שהוא אמין ומשרת אותך פשוט בכיף. בהצלחה
 

vilig

New member
ראנר 180

שווה לנסות את הראנר 180 של ג'ילרה ,כלי ספורטיבי מאוד(קטנוע) עיצוב צעיר בעל תאוצה מדהימה,אך כך בחשבון שספורטיבי משמעו מיתלים קשוחים,היגוי זריז,וטיפולים בזמן,בנוסף כמו לכולם,מה השימושים שלך בקטנוע,מה זה מחיר סביר?מאיפה לאן הנסיעות שלך?ליעוץ מיקצועי יותר אני ממליץ לך לפנות אלינו (עופר אבניר)או שתשאיר לי הודעה ואני יפנה אליך את מנהל האיזור הקרוב אליך
 

אהוד א1

New member
ל-vilig

ברוך הבא אל הפורום.בתגובה הנ"ל דאגת לומר שאתה מטעם היבואן אך בהמשך ההודעות זה לא מוזכר.לטעמי,יש מקום להוסיף זאת בחתימה שלך.בתור דוגמא יפה אתה יכול לקחת את "הטרקטוריסט" מהפורום השכן שעושה זאת ורק מקבל יחס יותר טוב.
 

vilig

New member
מהיבואן

אם יש מישהו שעדיין לא הבין,אני עובד ב"עופר-אבניר"יבואני סוזוקי,פיאג'ו וקימקו לארץ בתפקיד מנהל מכירות של אזור י"ם והצפון ואני אשמח לעזור לכל מי שרק יבקש אם אני יוכל כמובן.ללא קשר לתפקידי אלה לניסיוני בענף.
 

HelloweeN

New member
יותר פרטים:

כרגע, אני רק חושב ובודק את השטח. מה שכן, אני אשמתמש באופנוע לנסיעות בינעירוניות, לעיתים אולי גם ארוכות אם הקטנוע יאפשר זאת (100 ק"מ רצוף ומעלה). אני מחפש קטנוע בעיקר לכביש, ולא לאוף-רואד. כמה סמ"ק הראנר 180? ואם קטנוע ממוצע (של 125 סמ"ק ומעלה) יכול לסחוב נסיעות בינעירוניות כבדות (של 100 ק"מ בערך, פחות או יותר)? בתודה! *מצטער על השאלות האינפנטיליות, אני פשוט טירון בעסק.
 

ixmix

New member
הפעם השדון טועה...

ורסיטי 300 - 265 סמ"ק, ג'וירייד 200 - 172 סמ"ק.
הראנר 180 (במקרה?) בנפח 180...
 
נו ? אז איפה אני טועה ?

כל מה שאמרתי היה נכון... אבל זה לא כזה נדיר למצוא אותי טועה... רק לא הפעם.
 

ixmix

New member
"כאילו דא"

אכן, התשובה היתה אמורה להיות ברור מאליה, כפי שאמרת בחוכמה כה רבה
("כאילו דא"). אז מה?? יצא לך להיות צודק ?!? סבי היה אומר: "גם תרנגול עיוור מוצא גרגיר".
מת מת עליך, אין אין עליך, אתה הגדול מכולם. אתה תותח . . .
 

™asper©

New member
הישר מרישיון הרכב...

ראנר 180- נפח מנוע 182 סמ"ק, שניכם טעיתם
(אני בכלל לא קטנוני היום) לגופו של עניין, קטנוע 125-150 לא יעמוד בכבוד בנסיעות בינעירוניות של 100 ק"מ. לנסיעות כאלו מומלץ קטנוע מנהלים 250 סמ"ק שיהיה מן הסתם נוח יותר מחוץ לעיר ומסורבל יותר בתוך העיר, תחליט אתה מה חשוב לך יותר. הראנר 180 מושלם לתקיפת רחובות ופקקי העיר, הוא גם יעמוד בקרוב בצליחת כבישים בינעירוניים בינוניים ויותר, קח בחשבון שנוח זה לא יהיה לאורך זמן...בטח שלא בנסיעה רצופה של 100 ק"מ, למרות שאני עשיתי כאלו נסיעות על הראנר שלי.
 
למעלה