שאלה לי אליכם/ן

Michal Plath

New member
שאלה לי אליכם/ן

ביום שני יש בצוותא ערב מחווה ליונה וולך (שאם יש מישהי שעולה על רונה - זו היא) ורונה שרה שם, מישהו יודע מה? זה טח יהיה משהו מ"אתה חברה שלי" כי גם ערן צור יהיה, אבל אני ממש מסוקרנת מה זה יהיה.. מקווה שאו 'קסיוס' או 'כשבאתי לקחת אותה מהעננים' ושלא ילכו על משו בנאלי דוגמת 'שלח לי שקט', למרות שהביצוע האקוסטי שלו מטריף. שבת שלום
 

lonely TearDrop

New member
אני לא יכולה לעזור לך

אבל אולי תוכלי לעזור לי- כמה עולה הכניסה לאירוע?
 
כמה דברים

אני חושבת שזו השוואה רדודה, יונה וולך הינה משוררת נהדרת וכתיבתה שונה בתכלית מזו של רונה. מלבד זאת, קיימים אמנים רבים שבפניהם הייתי מורידה הכובע. רונה אכן תשיר באירוע. אני מניחה שתשיר שירים מ'אתה חברה שלי' הרי שם תרמה קולה וכישוריה בלחנים מוזיקלים נפלאים. וערן צור, מקים הפרוייקט ינכח באירוע גם כן, הלוא זה נהדר ואין מאושרת ממני :) אשמח לשמוע מפיה של רונה את "קסיוס" ואת "ההכרה שלי נמוגה" ואין לי ספק שיבצעו יחדיו, שני אלו מעוררי הקנאה, את - "כשבאתי לקחת אותה מהעננים". ואהיה מאושרת בהאזנת "אתה חברה שלי" העוצמתי. חייבת לציין שבאירוע יופיעו אנשים מוכשרים ומוערכים אחרים כגון-דליה רביקוביץ',אילן וירצברג, אורי לשמן ועוד ועוד... אין סוף לסיפוק.
 
הגיוני..

שהיא תבצע את השירים של יונה שהיא הלחינה "קסיוס" ו"ההכרה שלי נמוגה" אבל מי יודע.. היא עלולה להפתיע :)
 

Michal Plath

New member
למה השוואה רדודה?

קצת קטנוני אני חושבת לההתנגח בי על זה.. סה"כ התכוונתי שוולך עושה לי את זה אפילו יותר מרונה.. זה עניין של עצמת רגש לא דובר על השוואה מבחינה אמנותית... וlonley - הכניסה עולה 80 ש"ח.
 
למעלה