שאלה לי
כידוע בשירות לוקחות לפעמים עלויות להיות טעויות אנוש שמתורגמות לכסף ומביאות נזק לחברה
אחר כך מגיע השלב שהלקוח מתקשר, דורש את הכסף והחברה לא מוכנה לספוג.
מה אתם עושים במקרה כזה? כי זה ויכוח שלא נגמר עם הלקוח וצעקות שאורכות הרבה זמן
זה קרה לי רק איזה פעמיים שעשיתי טעות ושהלקוח נאלץ לספוג. אני עובדת כבר הרבה זמן יחסית ואתמול גם קרה לי מקרה כזה.
הסכום היה בערך 200 שקלים, החברה לא מוכנה לספוג..והמנהלת שלי אילצה אותי להתמודד עם זה כמובן, הלקוח היה ממש לא סבלני
מרוב עצבים (למרות שאני מבינה אותו) עלה לי תוך שניה רעיון , פשוט אמרית לו "תקשיב אדוני, אין יותר מדי אופציות. חבל על הוויכוח, או שאנחנו מנתקים את הטלפון עכשיו או שתתן לי את פרטי החשבון שלך ואעשה לך העברה בנקאית מהחשבון שלי.
תגידו לי מטומטמת, אבל באמת הייתי מוכנה לספוג את זה, ברור לי שרוב הלקוחות לא היו מקבלים את זה (שנציג יעביר להם כסף) אבל עדיין אני חושבת שטוב להגיד את זה וגם באמת אין לי בעיה לעשות את זה.
מה אתם חושבים? האם זה רעיון טוב להגיד את זה ללקוח והאם באמת הייתם עושים דבר כזה?
כידוע בשירות לוקחות לפעמים עלויות להיות טעויות אנוש שמתורגמות לכסף ומביאות נזק לחברה
אחר כך מגיע השלב שהלקוח מתקשר, דורש את הכסף והחברה לא מוכנה לספוג.
מה אתם עושים במקרה כזה? כי זה ויכוח שלא נגמר עם הלקוח וצעקות שאורכות הרבה זמן
זה קרה לי רק איזה פעמיים שעשיתי טעות ושהלקוח נאלץ לספוג. אני עובדת כבר הרבה זמן יחסית ואתמול גם קרה לי מקרה כזה.
הסכום היה בערך 200 שקלים, החברה לא מוכנה לספוג..והמנהלת שלי אילצה אותי להתמודד עם זה כמובן, הלקוח היה ממש לא סבלני
מרוב עצבים (למרות שאני מבינה אותו) עלה לי תוך שניה רעיון , פשוט אמרית לו "תקשיב אדוני, אין יותר מדי אופציות. חבל על הוויכוח, או שאנחנו מנתקים את הטלפון עכשיו או שתתן לי את פרטי החשבון שלך ואעשה לך העברה בנקאית מהחשבון שלי.
תגידו לי מטומטמת, אבל באמת הייתי מוכנה לספוג את זה, ברור לי שרוב הלקוחות לא היו מקבלים את זה (שנציג יעביר להם כסף) אבל עדיין אני חושבת שטוב להגיד את זה וגם באמת אין לי בעיה לעשות את זה.
מה אתם חושבים? האם זה רעיון טוב להגיד את זה ללקוח והאם באמת הייתם עושים דבר כזה?