שאלה לכל היודע....

ZeusMan

New member
שאלה לכל היודע....

האם כל האמנים מכוסי הראש הם מהזרם הבובו שאנטי ? והאם עצם כיסוי הראש הוא למען צניעות או מסיבה אחרת... ראס ארבל יש לך כאן מצב לפזר קצת את הידע שלך ברחבי הפורום מאן
 

ZeusMan

New member
עוד שאלה...

באיזה שנה החליט בוב מארלי לגדל דרדלאקס וללכת בעיקבות הדת... ?
 

Nechi Nech

New member
תשמע זה עניין לא ברור..

אחרי הכל, ראסטה זה לא דת, זה אורח חיים.. אין חוקים וכללים ברורים בכל הנוגע בדבר. היום אתה יכול לראות את טורבולנס עם טורבן של בובו אוריג'ינל ומחר אתה תראה אותו בהופעה עם הראסטות פזורות...(או אפילו ריצ'י ספייס הוא דוגמא טובה לכך..) ככה שלפי איך שאני רואה את זה הם בעצמם לא סגורים על עצמם אפילו... ככה שלדעתי לא כל מכוסה ראש הוא בובו, אבל יש סיכוי גדול שכן - מיכוון שהטורבן הגדול הוא ה-סימן היכר של הזרם הבובו-אשאנטי.
 

Dtiup

New member
אבל כמו שאמרת

לרוב למי שיש טורבן הוא בובו.. הם נוהגים להיות צנועים ולכסות את השיער... בגדים לבנים ולא צמודים וכדומה.
 

eviaman

New member
תשובה ברורה על העניין :

אז יש 3 "תנועות" בראסטה ... בסה"כ הם דיי דומות ... יש את הניאבינגי(Niyabinghi) שזהו הבית הראשון בעצם שאין לו "מנהיג" שהוא מבוסס בעיקר על טבעיות. יש את הבובו אשאנטי(Bobo Ashanti) שמנהיג את הבית הזה הנסיך אמונואל הראשון ראסטות בבית הזה רואים בו שגילגולו של ישו ובסילאסי כג'ה בגוף אדם, הוא מבוסס על חוקי התנ"ך וחבריו חיים בקהילות סגורות. ויש את 12 השבטים של ישראל(12 Tribes of Israel) זה הבית הכי "מתון", שיש לו הכי הרבה דמיון לנצרות. ראסטות לא חייבים להשתייך לבית כלשהוא, זה נעשה ברצון אם אותו ראסטה מאמין בעקרונות הבית ואם זקני הבית מוכנים לקבל אותו. ראסטפארי זו דרך חיים ללא סדרות חוקים קבועים, יש את הבסיס שמשותף לכולם אך מן הבסיס כל ראסטה לוקח את המסע האישי שלו ובוחר איזה "חוקים" הוא קובע לעצמו ולכן רואים גיוון כל כך גדול בדרך חיים זו אך זה לא אומר שכל אחד שמתחבר לכמה דברים בראסטה ולא לאחרים יכול להגיד שהוא ראסטה והוא מצא את הדרך שלו. כדי באמת לקחת את "תואר" הראסטה צריך לחיות וללמוד את דרך חיים הזו זמן רב מאוד, אפילו ילדים שנולדים לתוך דרך חיים זו לא נקראים ראסטה עד אשר הגיעו לרמה רוחנית מסוימת. SEEEN?
 
למעלה