שאלה למוכרים באיביי:
אמ;לק: האם מוכר יכול לשנות את תאריכי ה-Estimated delivery כמה שבועות לאחר הרכישה?
הסיפור המלא:
השתתפתי במכירה פומבית באיביי, הייתי המציע היחיד ולכן זכיתי במוצר במחיר נמוך.
יום למחרת הפריט סומן כ"נשלח" וצורף מספר מעקב.
כבר עבר למעלה מחודש ומספר המעקב עדיין מראה רק "Tracking number provided".
פניתי למוכר ושאלתי אותו אם הוא אכן שלח את הפריט או רק ייצר מספר מעקב. הוא ענה שהפריט נשלח ויגיע אלי ממש בקרוב.
היות והפריט נשלח מ-UK, ומנסיון העבר הם מעדכנים תוך ימים בודדים אחרי המשלוח מתי הפריט עזב את UK, יש לי הרגשה שהפריט לא נשלח לעולם.
אני רק רוצה כבר לסמן שלא קיבלתי את הפריט כדי לקבל זיכוי, והייתי בטוח שהיום הוא היום האחרון של ה-Estimated delivery, אבל להפתעתי מסתבר שהתאריך הוא בעוד שבועיים.
אני תוהה אם הזכרון שלי בגד בי או שהמוכר פשוט האריך את הזמן.
אמ;לק: האם מוכר יכול לשנות את תאריכי ה-Estimated delivery כמה שבועות לאחר הרכישה?
הסיפור המלא:
השתתפתי במכירה פומבית באיביי, הייתי המציע היחיד ולכן זכיתי במוצר במחיר נמוך.
יום למחרת הפריט סומן כ"נשלח" וצורף מספר מעקב.
כבר עבר למעלה מחודש ומספר המעקב עדיין מראה רק "Tracking number provided".
פניתי למוכר ושאלתי אותו אם הוא אכן שלח את הפריט או רק ייצר מספר מעקב. הוא ענה שהפריט נשלח ויגיע אלי ממש בקרוב.
היות והפריט נשלח מ-UK, ומנסיון העבר הם מעדכנים תוך ימים בודדים אחרי המשלוח מתי הפריט עזב את UK, יש לי הרגשה שהפריט לא נשלח לעולם.
אני רק רוצה כבר לסמן שלא קיבלתי את הפריט כדי לקבל זיכוי, והייתי בטוח שהיום הוא היום האחרון של ה-Estimated delivery, אבל להפתעתי מסתבר שהתאריך הוא בעוד שבועיים.
אני תוהה אם הזכרון שלי בגד בי או שהמוכר פשוט האריך את הזמן.