שאלה למורים למתמטיקה
האם מישהו יכול להסביר לי את הרציונל לכך שבמתמטיקה בכתה ז´ לומדים תבנית מספר בסיסית ואחר כך מיד עוברים ללמוד על תחומי הגדרה (מתי הביטוי יהיה בח"מ)? אין פה שום הבניה טובה של חומר, ומסבכים את הילדים במקום שבו אם היו יודעים לפתור משוואות בסיסיות לא היתה להם שום בעיה. עד כמה המורים בבית הספר יכולים לשנות את סדר הלמידה על פי שיקול דעתם, ועד כמה הם מובלים על ידי תכנית לימודים שמוכתבת על ידי משרד החינוך ובני גורן? תודה שרה
האם מישהו יכול להסביר לי את הרציונל לכך שבמתמטיקה בכתה ז´ לומדים תבנית מספר בסיסית ואחר כך מיד עוברים ללמוד על תחומי הגדרה (מתי הביטוי יהיה בח"מ)? אין פה שום הבניה טובה של חומר, ומסבכים את הילדים במקום שבו אם היו יודעים לפתור משוואות בסיסיות לא היתה להם שום בעיה. עד כמה המורים בבית הספר יכולים לשנות את סדר הלמידה על פי שיקול דעתם, ועד כמה הם מובלים על ידי תכנית לימודים שמוכתבת על ידי משרד החינוך ובני גורן? תודה שרה