תלמידה נצחית
New member
שאלה למורי יוגה
אני מלמדת קבוצה המורכבת מבני 50 ומעלה.בסה"כ נדמה כי הם מרוצים, אך חסרה "אווירת יוגה"- יש לציין שאני מלמדת מספר חודשים בלבד, אך הקבוצות לומדות כבר כמה שנים. אופיים של כמה תלמידים הוא ביקורתי ונדמה שלא משנה כמה השיעור יהיה טוב, תמיד יבואו בטענות כלשהן. הם מרגישים מאוד בנוח לתת הערות , הרלוונטיות ולא רלוונטיות לשיעור, למשל אם מישהו דיבר במהלך השיעור, או צחק , להעיר באמצע השיעור על אופי השיעור או לבוא אם "בקשות" לעבודה. כרגע יש לי הרגשה שהם בוחנים את הגבולות שלי, ואני רוצה ליצור דיסטנס. (יש לציין שהם ניגשים אליי בסוף שיעור אם שאלות ואני מסבירה להם באריכות) המחסום העיקרי שלי שהם מבוגרים ואני צעירה ולא "נעים" לי להיות "קשוחה". לשאלה: מהי הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר שאני המורה והם התלמידים.
אני מלמדת קבוצה המורכבת מבני 50 ומעלה.בסה"כ נדמה כי הם מרוצים, אך חסרה "אווירת יוגה"- יש לציין שאני מלמדת מספר חודשים בלבד, אך הקבוצות לומדות כבר כמה שנים. אופיים של כמה תלמידים הוא ביקורתי ונדמה שלא משנה כמה השיעור יהיה טוב, תמיד יבואו בטענות כלשהן. הם מרגישים מאוד בנוח לתת הערות , הרלוונטיות ולא רלוונטיות לשיעור, למשל אם מישהו דיבר במהלך השיעור, או צחק , להעיר באמצע השיעור על אופי השיעור או לבוא אם "בקשות" לעבודה. כרגע יש לי הרגשה שהם בוחנים את הגבולות שלי, ואני רוצה ליצור דיסטנס. (יש לציין שהם ניגשים אליי בסוף שיעור אם שאלות ואני מסבירה להם באריכות) המחסום העיקרי שלי שהם מבוגרים ואני צעירה ולא "נעים" לי להיות "קשוחה". לשאלה: מהי הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר שאני המורה והם התלמידים.