שאלה למי שהיה בהופעה ביום שלישי

שאלה למי שהיה בהופעה ביום שלישי

בהדרן רם עלה לבמה ושר שיר אחד לבד. מישהו יודע פרטים על השיר הזה?
 

dsol

New member
לא הייתי אבל.._../images/Emo189.gif

בתפוצה האחרונה נאמר שיהיו שירים חדשים... אז בגלל שאף אחד לא הכיר אני מניח שזה אחד מהשירים החדשים שרם אמר
 
שאלה אם אף אחד לא הכיר, או רק אני

היה שיר אחד חדש, "אהובתי בת החלוף", שאת המילים שלו כתבה דורית רביניאן, שהיה פשוט יפה נורא (אין לי סופרלטיבים מתוחכמים כרגע, עוד לא התעוררתי מספיק). והיה הקאוור המובטח ל"מוות לסמלת" של סדרני הדשא (בשיתוף נתן זך) שהיה חזק. והיה השיר הזה, שהוא כנראה שיר חדש באמת וכמה לא מקורי מצידי, גם אותו מאד אהבתי. הפסדתם
 

mulon1984

New member
חחח כאילו שהיו חסרות לי סיבות להתאבד

לפחות היתה הופעה מרעננת ונהדרת! איך המתופף החדש?
 
לגבי המתופף

הוא עבר בהצלחה את BMO, ניצחון וסודו של היקום. לא שאני מבינה בתיפוף יותר מדי, אבל להדיוטות כמוני אלה נראים השירים המסובכים יותר בהקשר הזה. עוד כמה סיבות לחפש תנור גז עם פתח רחב (סתם): היתה הופעה ארוכה יחסית. היו הרבה שירים של בתרי זוזי: חרוצים, כשאני חושב על שיר, העיקר הבריאות וכאמור - BMO וסודו של היקום. היה עיבוד טיפה שונה ל"אינסוף", שנשמע קצת יותר "אנטיפתי" מהרגיל וגרר מיתר קרוע וחזרה לגיטרה מהתיכון (בליווי מוזיקת רקע ספונטנית של דפנה וספי). היה את "קרוע", שזאת תמיד סיבה טובה ללכת להופעה של רם אוריון. ובאופן כללי, נראה כאילו מתבשלים שם דברים טובים. שווה לעקוב.
 

mulon1984

New member
אאאהההההההההה!!!!!

שנים אני מחכה לחומר כזה מגניב של בתריי!!! מחר אני מתפטר. מי צריך עבודה וכסף אם אין על מה לבזבז אותם?! רם, תעשו חזרות על עוד הופעה נהדרת כזאת. אני מגיע!!!!
 
למעלה