שאלה למכירי חנויות בגדי גברים:

harhanegev

New member
שאלה למכירי חנויות בגדי גברים:

היכן אפשר למצוא באזור המרכז ו/או השרון חנות בה מוכרים ג'ינסים לגברים, לא ליווייס ולא שום שם יקר אחר, אלא ג'ינסים נורמליים של 100 ומשהו ש"ח בלי שפשופים ובלי שטויות ? כמו כן, היכן אפשר למצוא חנות מהסוג הנ"ל אשר לקוח שמצא את מה שהוא רוצה יכול לקחת כמה עותקים ולא לקבל תמיד תמיד תמיד את התשובה המעצבנת "יש לנו רק אחד מהסוג הזה במידה הזאת. אין לי מושג מתי יהיה עוד ואולי בכלל לא יהיה עוד. אין דבר כזה שישמרו לך. תבוא מתי שבא לך ואולי יהיה ואולי לא".
 

harhanegev

New member
לא שאלה מוזרה בכלל.

הייתי בהרבה חנויות, וטרם מצאתי חנות שאין בה את החסרונוות המפורטים לעיל. אם יש לך תשובה - אשמח לשמוע אותה. אם אין לך תשובה - מיותר לגמרי סתם לנזוף בי על השאלה.
 

Do It Yourself

New member
כפר סבא

לכל אורך רחוב וייצמן בעיר יש חנויות קטנות ובינוניות שהן לא רשתות, בחנויות אלה, תוכל למצוא את מבוקשך. גם בחנויות שבהן חלון הראווה לא מזמין, היכנס.
 

harhanegev

New member
אשמח אם

מישהו/י שיודע/ת את התשובה יענה/תענה לי, ולא כאלו שמשערים השערות. השערות גם אני יודע לשער, וההשערות השונות לא תורמות לי מידע.
 
חבל שאתה לא יודע להעריך

חברי הפורום נכנסו להודעתך, קראו וניסו לעזור. השקיעו בשבילך. גם אם זו לא התשובה שלה ציפית, המעט שאתה יכול לעשות זה להעריך את מה שהם כן ניסו לעשות עבורך. בואו נשמור על תרבות דיון, יחס יפה וכבוד בין חברי הפורום
אז יש מישהו שמכיר חנויות זולות בכפר סבא?
 

harhanegev

New member
יש הבדל גדול מאוד

בין לעזור לבין לענות "תשובה" שאינה מוסיפה שום מידע. לסייר ברחוב ויצמן ולחפש חנות מתאימה אני יכול בלי עזרה מאף אחד בפורום. אם יש מי שיש לו את המידע שביקשתי ונמצא בפורום השוקק הזה, אשמח לשמוע. אבל אני מבין שאין, אז מצידי מנהלי הפורום מוזמנים למחוק את כל השרשור הזה וגמרנו.
 

harhanegev

New member
תודה רבה ! ../images/Emo13.gif

שבוע טוב ומבורך ונפלא וחג כשר ושמח !
 
למעלה