ביצעתי הזמנה מהאתר הזה https://www.lightinthebox.com/he/
ההזמנה נשלחה אתמול. בינתיים הגיעה אליי הזמנה אחרת מאותו אתר, רציתי לכתוב עליה חוות דעת אבל בטעות סימנתי "התקבל" על ההזמנה שנשלחה אתמול, במקום על ההזמנה שכבר התקבלה, דבר שיצר מצב שההזמנה שרק נשלחה מסומנת כ"נמסרה", גם במעקב ואין אפשרות לשנות את זה.
כששלחתי הודעה לשירות הלקוחות בעניין, קיבלתי רק תגובת מייל אוטומטית שלא ענתה על השאלה שלי וכמובן לא עזרה לי.
מכיוון שההזמנה מסומנת כ"נמסרה" אני חוששת שהיא לא תגיע בסוף.
למישהו יש ניסיון עם משהו כזה?
לא מצאתי דרך לשלוח מייל בעניין לשירות הלקוחות שלהם, כך שאקבל תגובה אנושית ולא אוטומטית.
ההזמנה נשלחה אתמול. בינתיים הגיעה אליי הזמנה אחרת מאותו אתר, רציתי לכתוב עליה חוות דעת אבל בטעות סימנתי "התקבל" על ההזמנה שנשלחה אתמול, במקום על ההזמנה שכבר התקבלה, דבר שיצר מצב שההזמנה שרק נשלחה מסומנת כ"נמסרה", גם במעקב ואין אפשרות לשנות את זה.
כששלחתי הודעה לשירות הלקוחות בעניין, קיבלתי רק תגובת מייל אוטומטית שלא ענתה על השאלה שלי וכמובן לא עזרה לי.
מכיוון שההזמנה מסומנת כ"נמסרה" אני חוששת שהיא לא תגיע בסוף.
למישהו יש ניסיון עם משהו כזה?
לא מצאתי דרך לשלוח מייל בעניין לשירות הלקוחות שלהם, כך שאקבל תגובה אנושית ולא אוטומטית.