שאלה למר הרמן.

מש1

New member
שאלה למר הרמן.

הפעילות שאני עוסק בה ,עם ילדי גנים ובתי ספר יסודיים., כבר מספר שנים עם קרן קרב ומשרד החינך התגובות מצוינות אך השיווק והפירסום לוקים בחסר.מישהוא אמר שאני צריך מותג למצוא להמציא כי הפעילות יחודית ומופלאה. אנא עצתך איך בונים ממצאים דבר שכזה. או מי יכול לעזור ולמי לפנות.תודה.
 

דן הרמן

New member
פעילות חינוכית ממותגת

מותג הוא ציפיה שקהל המטרה מרגיש לתועלת מסוימת שתבוא ממקור מוגדר ומזוהה. אני צופה בסדרה 24 בערוץ 10 כי יש לי ציפיה להרגשה נעימה של מתח מבלי לחשוף את עצמי לסכנה אמיתית. האם אתה צריך מותג? כן, אם מישהו צריך לרצות את הפעילות שלך. המשמעות של מיתוג היא להחליט איזה תועלת (רצוי ייחודית) אתה מבטיח לקהלי המטרה שלך ואז לשדר אותה בחומרים פרסומיים, במפגשים אישיים, ביחסי ציבור ועוד. מי יכול לעזור לך? בשלב ראשון מומחה למותגים. בשלב שני, משרדי פרסום ויחס"צ. ההיקף הוא עניין של תקציב.
 
למעלה