שאלה למשתתפי התוכנית

soul sister1

New member
שאלה למשתתפי התוכנית

בתחילת התוכנית בחלוקה לזוגות, לנו, הצופים, אמרו שהזוגות נבחרו באקראי ושלא הייתה התערבות אבל, יש זוגות שלא היו עובדים בשילוב אחר, דוגמאת ליטל ואלכס, חופית ואלון. מה שגורם לי לפקפק בכך שהזוגות לא תוכננו מראש, או לפחות חלקם. אז, באמת החלוקה הייתה אקראית או שהייתה התערבות של ההפקה? עוד שאלה קטנה בפרק ההחזרה, זה לא היה קצת מוזר שכל הזוגות שנופו בתחילת הפרקים בתוכנית לא עברו את השלב הראשון ואלו שנשארו קצת יותר בוילה המשיכו לשלב השני? לא מסתדר לי כל כך... ו... זהו
 

elcool

New member
Rule of thumb:

אם זה נראה כאילו יש התערבות של ההפקה...
 

HouseAtreides

New member
המשך המשפט:...

זה סימן שההפקה רצתה להטעות וליצור רושם כאילו היא מעורבת
 
את אמרת את התשובה בעצמך

זה לא נראה הגיוני שהזוגות התחלקו באקראי. זה לא נראה הגיוני שבמקרה לגמרי בדיוק שלושת הזוגות שעפו ראשונים גם לא עברו לשלב השני של משימת ההחזרה. זה לא נראה הגיוני שחלק מהזוגות מקבלים שאלות הרבה יותר קלות בחדר הניפוי מחלק מהזוגות האחרים. המממ... מה זה אומר...
 

bluestvixen

New member
האמת שדווקא יש היגיון כלשהוא

בזוגות שעפו במשימת הניפוי בפרק ההחזרה... בסה"כ אלו זוגות שבילו הרבה פחות זמן ביחד והגיוני שהם יסתדרו פחות טוב מזוגות אחרים שכבר הספיקו לפתח מערכת יחסים יותר עמוקה.
 

bluestvixen

New member
אני לא אומרת שזה היה הקייס פה

ואני לא אומרת שאני קונה את כל הניקוד וכל מה שהלך שם, אבל בתיאוריה מסתדר לי שזוגות שבילו יותר זמן ביחד ולמדו להכיר אחד את השני יצליחו יותר במשימות מהסוג הזה.
 

februarygirl

New member
כן... ברור...

כי קישורי הניווט של בחורה (כאשר לבחור אסור להתערב) מאוד קשורים לזוגיות ביניהם :)
 

Thumpers

New member
היי סול סיסטר,

את האמת שאין לי תשובה קונקרטית בשביל, שתהיה יותר טובה משל האנשים מעליי, פשוט רציתי להיות שנונה ולהגיד "היי סול סיסטר." :( אוקיי, אתם מוזמנים לשנוא אותי עכשיו.
 
למעלה