שאלה למתחילים שבינינו
כולנו יודעים שאם נמשוך בידית חימום הקרבורטור - ייכנס אוויר חם למאייד ואם ישנה התקרחות, האויר החם אמור להמיסה ולאפשר שוב את זרימת האוויר לקרבורטור. השאלה היא - מדוע מומלץ לפתוח אוויר חם למאייד בטיסה בגשם סוחף, למשל, בהנחה שאין שום סכנת התקרחות (נניח שהטמפ´ גבוהה יחסית וגם ירידת הטמפ´ בצינור הונטיורי במאייד, לא תוריד אותה מתחת ל 0).? בקשה: תנו לצעירים הזדמנות...
כולנו יודעים שאם נמשוך בידית חימום הקרבורטור - ייכנס אוויר חם למאייד ואם ישנה התקרחות, האויר החם אמור להמיסה ולאפשר שוב את זרימת האוויר לקרבורטור. השאלה היא - מדוע מומלץ לפתוח אוויר חם למאייד בטיסה בגשם סוחף, למשל, בהנחה שאין שום סכנת התקרחות (נניח שהטמפ´ גבוהה יחסית וגם ירידת הטמפ´ בצינור הונטיורי במאייד, לא תוריד אותה מתחת ל 0).? בקשה: תנו לצעירים הזדמנות...