שאלה לנותני שירות

yonbosk

New member
שאלה לנותני שירות

אם תוכלו לעזור לי אני אשמח.
אני מנסה להבין אם אני מוציא דברים מפרופורציה ומדובר בקטנוניות.

הלכתי ב-22:25 למשרד קבלה כלשהו שנסגר ב-22:30.
הבחורה היתה בדרכה לשירותים ואמרה לי שהיא כבר חוזרת. חיכיתי בסבלנות ולאחר 5 דקות היא חזרה והתלוננה על היום הארוך שעבר עליה, יום ארוך שלא נגמר. אמרתי לה שרציתי לשאול אותה שאלה קטנטנה (שאלה שהתשובה שלה היא "כן/לא"). היא לא היתה מוכנה אפילו לשמוע וענתה לי בזלזול שהיא הולכת ו"תעשה את עצמך כאילו אני לא פה".
אותי אישית זה הרגיז.
מצד אחד, אני מבין שזה סוף היום וזה לא קל לאף אחד, אבל מבחינתי זו תשובה מאוד מזלזלת מנותן שירות ללקוח, במיוחד באופן שבו היא ענתה.
האם אני מוציא דבריםאת זה מפרופורציה או שיש הצדקה להתלונן?

אני רק חייב להבהיר שאף פעם בחיי לא התלוננתי על נותן שירות, אך גם אף פעם גם לא ענו לי בזלזול "תעשה את עצמך כאילו אני לא פה".

תודה.
 
ברוך הבא


מה שאתה מתאר הוא דבר לא תקין שמוצדק בהחלט להתלונן עליו. אם שעות הקבלה טרם הסתיימו והדלת עדיין פתוחה - היא לא יכולה לסרב לקבל אותך, מה גם שההתנהגות הכללית שלה לא מקובלת.
 
למעלה