רונית ולגרין
New member
הי רננה/ביזי
אני מאד שמחה להעיר (גם להאיר..) את העובדה שאצלינו הדחיפה המשמעותית לשילוב, כאשר זה מתאפשר (יכולות..קשיים..) דווקא מגיעה מצד המערכת, בשילוב (שוב שילוב..) עם ההורים. אנחנו בהחלט מכירים בערכו של השילוב במסגרות רגילות, אבל כמובן לא בכל מחיר ולא תמיד. הכל תלוי ילד. כך שבאמת אין צורך (לפחות אצלינו) במלחמות של ההורים. המערכת גם מאד משתדלת לתת תמיכה בשילוב למרות שאני מסכימה שכאשר ילד נכנס לשילוב, ובעצם לחינוך רגיל, הוא מקבל פחות השקעה ברמה הטיפולית והפרטנית, וזאת בגלל סל התקציבים של החינוך הרגיל. וכאשר הולכים ביחד, במטרה משותפת, למרות הקיצוצים במשאבים, האמונה וההשקעה עושות את שלהן וישנן הצלחות. ולגבי מתי הילד מוכן- בעצם הילדים נמצאים כל הזמן תחת זכוכית מגדלת. גם בתפקודם בגן המיוחד וגם בתפקודם בגן המשלב. (כמו אצלך, ביזי..) כאשר אנחנו מגיעים למסקנה (המשותפת) שהרווחים גדולים יותר במסגרת הגן הרגיל, (ממש עושים מאזניים) אז מתארגנים להשתלבות טוטלית, כאשר כמובן מתאימים את הגן, הגננת, וכדומה. ההליכים הפורמלים לא מעוררים קושי כאשר קיימת הסכמה. רונית
אני מאד שמחה להעיר (גם להאיר..) את העובדה שאצלינו הדחיפה המשמעותית לשילוב, כאשר זה מתאפשר (יכולות..קשיים..) דווקא מגיעה מצד המערכת, בשילוב (שוב שילוב..) עם ההורים. אנחנו בהחלט מכירים בערכו של השילוב במסגרות רגילות, אבל כמובן לא בכל מחיר ולא תמיד. הכל תלוי ילד. כך שבאמת אין צורך (לפחות אצלינו) במלחמות של ההורים. המערכת גם מאד משתדלת לתת תמיכה בשילוב למרות שאני מסכימה שכאשר ילד נכנס לשילוב, ובעצם לחינוך רגיל, הוא מקבל פחות השקעה ברמה הטיפולית והפרטנית, וזאת בגלל סל התקציבים של החינוך הרגיל. וכאשר הולכים ביחד, במטרה משותפת, למרות הקיצוצים במשאבים, האמונה וההשקעה עושות את שלהן וישנן הצלחות. ולגבי מתי הילד מוכן- בעצם הילדים נמצאים כל הזמן תחת זכוכית מגדלת. גם בתפקודם בגן המיוחד וגם בתפקודם בגן המשלב. (כמו אצלך, ביזי..) כאשר אנחנו מגיעים למסקנה (המשותפת) שהרווחים גדולים יותר במסגרת הגן הרגיל, (ממש עושים מאזניים) אז מתארגנים להשתלבות טוטלית, כאשר כמובן מתאימים את הגן, הגננת, וכדומה. ההליכים הפורמלים לא מעוררים קושי כאשר קיימת הסכמה. רונית