הי סימה-
אני מקווה שאת מבינה שאנחנו מתקשרות כאן ברמה המאד תיאורטית. בפועל צריך לעבוד עם הילד ולראות מה "עושה לו את זה".. בעזרת מה ניתן להפעיל אותו, למה הוא יכול להגיע כרגע, ועל מה לנסות לעבוד. בעיקרון מצאתי מאד יעיל את השימוש בערוצים נוספים מלבד הערוץ האודיטורי (שמיעתי). בובת הכפפה ליד הפה מזמנת לו את הערוץ הויזואלי- גורמת לו להסתכל על הפה שלך, אני הרבה פעמים מוסיפה משהו תחושתי. למשל הוגה bababa- ונותנת לו להרגיש מה קורה אצלי בפה בזמן ההגיה, ממש הוגה לו לתוך היד. או הוגה pa קצת כמו פיצוץ בלון, מאד מודגש.. ושוב- כל פעולה מוטורית שאת עושה איתו, אפילו להרים אותו בידיים מלווה בקוליות, ואפילו חסרת משמעות. אבל חזקה, ווליום חזק, ומודגשת. רונית