מתחילן צמרת
Member
יש לי שני מסמכים. נכנה אותם "מצטבר" ו"שבועי". שיטת העבודה היא כזו: כל שבוע מעדכן את הקובץ "שבועי". מעתיק את תוכנו לראש מסמך "מצטבר". ומקבל את כל השבועיים אחד מתחת לשני 10 "שבועי-יים" אחורה. אחר כך במסמך מעדכן ב"מצטבר" את תוכן העניינים. הבעייה: השבועי מכיל כותרות ( בסגנון כותרת 1 עם מספור "1") , כותרת 2 עם מספור"1.1" וכותרת 3 עם מספור "1.1.1".
המצטבר מכיל גם כותרות 1,2,3 כאשר תוכן העניינים נבנה רק מ"כותרת 1".
היכן הבעיה?
ב"שבועי " השורה הראשונה = "שבועי 12/20/20 " ללא כל סגנון כותרת.
ב"מצטבר" השורה "שבועי 12/20/20 " מקבלת סגנון כותרת 1 על מנת להכנס לתוכן העניינים. הבעיה היא שגם שאר השורות מ"השבועי" שמוגדרות בסגנון כותרת 1 נכנסות לתוכן העניינים ב"מצטבר". מבקש רעיון איך לפתור את הבעייה. תודה מראש.
OFFICE 2013
WIN 10
המצטבר מכיל גם כותרות 1,2,3 כאשר תוכן העניינים נבנה רק מ"כותרת 1".
היכן הבעיה?
ב"שבועי " השורה הראשונה = "שבועי 12/20/20 " ללא כל סגנון כותרת.
ב"מצטבר" השורה "שבועי 12/20/20 " מקבלת סגנון כותרת 1 על מנת להכנס לתוכן העניינים. הבעיה היא שגם שאר השורות מ"השבועי" שמוגדרות בסגנון כותרת 1 נכנסות לתוכן העניינים ב"מצטבר". מבקש רעיון איך לפתור את הבעייה. תודה מראש.
OFFICE 2013
WIN 10