הטענה כי מישהו, למשל אלהיך, המצוי אך בתבן אשר בין שתי אזניך, הוא כל-יכול (omnipotent) מובילה מידית לפרדוקס, לסתירה עצמית...לתשובותיכם...
לגבי אלוקי אין כאן שום פרדוקסהטענה כי מישהו, למשל אלהיך, המצוי אך בתבן אשר בין שתי אזניך, הוא כל-יכול (omnipotent) מובילה מידית לפרדוקס, לסתירה עצמית...
אהבל, אבל אינו יכול ליצור אבן שאינו יכול להרימה.לגבי אלוקי אין כאן שום פרדוקס
הוא כל יכול ויכול ליצור כל דבר.
הוא יכול ליצור אבן כזאת והוא יוכל גם אחר כך להרים אותה. איך? הוא כל יכול
השאלה כאן היא לגבי הבג"ץ שלכם, בבקשה לא לסטות מהנושא.
הוא כל יכול. יכול גם להרים אבן שהוא לא יכול להרים.אהבל, אבל אינו יכול ליצור אבן שאינו יכול להרימה.
זו עצם ההגדרה של האבן במשל שלך.
התפשׂת?
אהבל, לא תפשת.הוא כל יכול. יכול גם להרים אבן שהוא לא יכול להרים.
איך? הוא כל יכול.
אתה לא תפשתאהבל, לא תפשת.
זו התוצאה העגומה של הזנחת ההשכלה הכללית...
לא הבישן למד ולא הקפדן מלמד (אבות ב ה) וחייך שאינני קפדן.אתה לא תפשת
הוא כל יכול, לכן הוא יכול ליצור אבן שהוא לא יכול להרים וגם להרים אותה.
אתה בשר ודם לא יכול, הוא יכול. הוא כל יכול
לא הבישן למד ולא הקפדן מלמד (אבות ב ה) וחייך שאינני קפדן.
האבן, בהגדרתה היא "אבן שלא נתן להרימה".
ולכן אלהיך, אשר מצוי אך בתבן אשר בין שתי אזניך, הוא אימפוטנט, כפי שכבר הוכח לארך ההסטוריה...
וגם האלוקים בהגדרתו הוא כל יכול כך שלא יכול להיות שלא יוכל להרים את האבן שאינו יכול להרים.לא הבישן למד ולא הקפדן מלמד (אבות ב ה) וחייך שאינני קפדן.
האבן, בהגדרתה היא "אבן שלא נתן להרימה".
ולכן אלהיך, אשר מצוי אך בתבן אשר בין שתי אזניך, הוא אימפוטנט, כפי שכבר הוכח לארך ההסטוריה...
כולנו יודעים מי שאל "מה העבודה הזו לכם?"לגבי אלוקי אין כאן שום פרדוקס
הוא כל יכול ויכול ליצור כל דבר.
הוא יכול ליצור אבן כזאת והוא יוכל גם אחר כך להרים אותה. איך? הוא כל יכול
השאלה כאן היא לגבי הבג"ץ שלכם, בבקשה לא לסטות מהנושא.
זבל הכימי צודק במקרה הזה, הוא לא יכול ליצור אבן כזאת או לא יוכל להרימה, אתה צריך להחליט בין השניים.לגבי אלוקי אין כאן שום פרדוקס
הוא כל יכול ויכול ליצור כל דבר.
הוא יכול ליצור אבן כזאת והוא יוכל גם אחר כך להרים אותה. איך? הוא כל יכול
השאלה כאן היא לגבי הבג"ץ שלכם, בבקשה לא לסטות מהנושא.
הוא כל יכול, לכן הוא יכול ליצור אבן כזו וגם להרים אותה.זבל הכימי צודק במקרה הזה, הוא לא יכול ליצור אבן כזאת או לא יוכל להרימה, אתה צריך להחליט בין השניים.
אז הוא נכשל בליצור אבן כזאת, אם הצליח להרים אותה.הוא כל יכול, לכן הוא יכול ליצור אבן כזו וגם להרים אותה.
זהו שכן. הרי בהגדרה הוא כל יכול, אין דבר שהוא לא יכול לעשות. אז גם דבר כזה.אז הוא לא יכול ליצור אבן כזאת, אם הצליח להרים אותה.
אהבל, אבל הגדרת האבן היא "אבן שלא נתן להרימה"...זהו שכן. הרי בהגדרה הוא כל יכול, אין דבר שהוא לא יכול לעשות. אז גם דבר כזה.
אהבל אתה, הגדרתו היא כל יכולאהבל, אבל הגדרת האבן היא "אבן שלא נתן להרימה"...
עובדה שהצבעת על דבר כזה שהוא לא יכול ליצור אבן כזאת שלא ניתן להרימה, לרבות שהוא לא יוכל להרימה כאשר אתה טוען שבסוף הוא כן מרים אותה.זהו שכן. הרי בהגדרה הוא כל יכול, אין דבר שהוא לא יכול לעשות. אז גם דבר כזה.
לא, הוא בהחלט יכול ליצור אבן שהוא לא יכול להרים אבל בסוף הוא כן ירים אותה.עובדה שהצבעת על דבר כזה שהוא לא יכול ליצור אבן כזאת שלא ניתן להרימה, לרבות שהוא לא יוכל להרימה כאשר אתה טוען שבסוף הוא כן מרים אותה.
להתווכח אתכם זה כמו להתווכח עם הקיר,לא, הוא בהחלט יכול ליצור אבן שהוא לא יכול להרים אבל בסוף הוא כן ירים אותה.
איך? הוא כל יכול בהגדרה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.