שאלה מסובכת על חתול למסירה

גן חיות

New member
שאלה מסובכת על חתול למסירה

קודם כל, השאלה עבור מכרה של מכר, כך שייתכנו פרטים חסרים. אז ככה:המשפחה מגדלת חתול יפהפה ומיוחד(לא ברור לי אם גזעי, "גזעי בלי תעודות" או מעורב. בכל אופן, בעוד חודש הם יורדים מהארץ ועוברים לקנדה עם תחנת ביניים ברוסיה לביקור קרובים. הם מאד אוהבים את החתול ורוצים לקחת אותו איתם. אבל, הוא חתול מיוחד גם באופיו. מסרב להיכנס למינשא. הצליחו לקחת אותו לווטרינר, ניסו סוגים שונים של כדורי הרגעה ללא הועיל. בקיצור, הם טוענים ששלושה ווטרינרים שונים בעירם אמרו להם שבצורה הזאת אי- אפשר לקחת את החתול במינשא במטוס והכי טוב זה או למסור אותו למשפחה(לי לא נראה רעיון טוב לחתול כזה רגיש ובעייתי) או לשים אותו בחוץ(אבל כל חייו גדל בתוך בית ולא יצא החוצה - איך יסתדר). בקיצור, המשפחה מחפשת משפחה מאמצת מיוחדת עם הרבה אהבה וסבלנות או הצעות מעשיות איך יוכלו להעביר את החתול הזה מארץ לארץ בלי שיזיק לעצמו או לאחרים ובלי שיסבול מטראומה לכל החיים. הבטיחו לי בימים הקרובים תמונות שלו. בינתיים, הזמן אוזל והחתול וגורלו תלויים באוויר. בבקשה, רעיונות!!!!!
 
כמו שאמרת - חסרים פרטים

הסיפור כמו שהוא לא נשמע לי הגיוני ניתן לתת הרגעה בזריקה, ובסך הכל עברו את זה חתולים רבים ואני בטוח שעדיף לו "לסבול" יממה בכלוב לעומת כל הטראומה של מעבר משפחה או הוצאה לרחוב!!! אשמח לעזור אם את צריכה מישהו שישוחח איתם או משהו כזה צרי קשר במסר אישי או מייל ארז
 

גן חיות

New member
תודה, אני אכן אפנה אותם אליך

לא יודעת אם הם ירצו לשמוע עוד ווטרינר כי הם טוענים שהתייעצו כבר עם שלושה ווטרינרים. אבל אנסה לשכנע אותם ליצור איתך קשר. אולי תוכל לעזור להם(ובעיקר לחתול)
 
למעלה