שאלה מעניינת יש לי(לפחות אותי היא

שאלה מעניינת יש לי(לפחות אותי היא

מעניינת).....בכל מקרה השאלה שלי היא:איך מקבלים רישיון טיס למטוסים הכי כבדים בעולם...האם זה עובד באותה מגמה כמו לקבל רישיון נהיגה בארץ...כאילו עושים על רכב קל ואחר כך עוברים ליותר כבד או איכשהו זה עובד אחרת...תודה למי שיסביר לי את העניין!! אביאל.
 

eagle701

New member
מתחילים מקטן ועוברים לגדול

עושים רישיון טיס פרטי על איזה מטוס קטן לדוגמא ססנה 152 ולאט לאט עולים עושים הסמכה ל172 עושים קורס לדו מנועי ממשיכים לסילוני ואם מתקבלים נגיד לאלע נשלחים על ידם לעשות קורס לאחד מהמטוסים שיש להם בשרות
 
רגע זה תנאי של אל על כדי להתקבל ..

לאל על או להיות טייס של מטוסי נוסעים בכללי(של חברות זרות גם) צריך להיות בעל רשיון טיס סילוני לפחות?
 

grants

New member
those are the stages

private pilot license instrument flight rating multy engine rating commercial pilot license now you can look for a job... or you might want to do an MCC course, which is about working as a crew in the cockpit. or maybe a JOC, Jet orientation Course thise can improve your chances to get a job. when you do find one, you do a type rating course for the specific aircraft. then... you do line training in the company for few month. now you are a pilot...
 

eagle701

New member
טעות שליע לא נראה לי שיש הגדר סילונ

סילוני אבל מה שאתה יכול להיות ב טוח שלאלעל לא יקבלו אותך רק עם רישיון טיס פשוט אתה עם השנים צריך להוציא הגדרים חדשים בחו"ל יש בתי ספר שמלמדים אותך להטיס מהססנה הקטנה עד הבואינג הגדול אבל בארץ אין כזה דבר אתה צריך לעשות את זה לבד
 

ERJ PILOT

New member
שום בעייה

תבוא לארה"ב תעשה רשיון פרטי, הגדר מכשירים, מסחרי רב-מנועי, אז תיסע ל-FLIGHT SAFETY , תשלם 8500$ על 737-800 וזהו, אבל להטיס את המטוס לא תוכל, מה לעשות צריך קצת יותר דברים
 

grants

New member
not only...

EL-AL have been interviewing civilian pilots for some time. I know a jewish English pilot who went to an interview not long ago. if you have the required experience you may have a chance.
 
למעלה