שאלה מצד הקונה

gaya45

New member
שאלה מצד הקונה

אוקיי,אז לאחר שנתתי עוד שבוע וחצי למוכר מאז הזמן מוערך להגעה ועוד לא קיבלתי את המוצר- פתחתי קייס,עכשיו המוכר מבקש ממני לחכות עוד 48 שעות ולבדוק בדואר שלנו ואם לא יימצא/לא יגיע אז הוא אומר שייתן לי REFUND,עכשיו הפיתרון הזה מקובל עליי,האם עליי לסגור עכשיו את הקייס ולסמן את זה כנגמר או שעליי לחכות בפועל שיעשה את ה-REFUND ואז לסגור את זה?
 

Amiram_e

New member
בשום אופן לא לסגור את הקייס לפני שקיבלת פיתרון לשביעות רצונך

 

gaya45

New member
אוקיי תודה

אז אני אחכה ל-REFUND במידה ותוך יומיים לא אקבל ולא אסגור את הקייס אז שלא ייתן פקודת REFUND
 

gaya45

New member
לא אסגור את הקייס עד שייתן פקודת REFUND

קצת בלבול בהודעה קודמת
 

superman1234

New member
במידה ובקשת ה REFUND היא דרך ה קייס שפתחת

ברגע שהמוכר יעביר את הREFUND תקבל מייל מ אי ביי שמתחיל (מבחינתי כבדיחה)
........good news, the seller והקייס יסגר באופן אוטומטי.
מדוע בדיחה - כשאני קונה פריט, אני מעוניין לקבל אותו ולא להמתין כ חודשיים ובסוף לקבל החזר בגלל שהפריט לא הגיע. מבחינתי זה BAD NEWS.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אישית הייתי מחכה גם יותר (מה בוער?). כמובן לא לסגור כלום

לפני שהטיפול נסגר סופית (אם וכשהוא יחזיר לך את הכסף התלונה כבר תיסגר אוטומטית).
 
למעלה