שאלה מצד הקונה
אוקיי,אז לאחר שנתתי עוד שבוע וחצי למוכר מאז הזמן מוערך להגעה ועוד לא קיבלתי את המוצר- פתחתי קייס,עכשיו המוכר מבקש ממני לחכות עוד 48 שעות ולבדוק בדואר שלנו ואם לא יימצא/לא יגיע אז הוא אומר שייתן לי REFUND,עכשיו הפיתרון הזה מקובל עליי,האם עליי לסגור עכשיו את הקייס ולסמן את זה כנגמר או שעליי לחכות בפועל שיעשה את ה-REFUND ואז לסגור את זה?
אוקיי,אז לאחר שנתתי עוד שבוע וחצי למוכר מאז הזמן מוערך להגעה ועוד לא קיבלתי את המוצר- פתחתי קייס,עכשיו המוכר מבקש ממני לחכות עוד 48 שעות ולבדוק בדואר שלנו ואם לא יימצא/לא יגיע אז הוא אומר שייתן לי REFUND,עכשיו הפיתרון הזה מקובל עליי,האם עליי לסגור עכשיו את הקייס ולסמן את זה כנגמר או שעליי לחכות בפועל שיעשה את ה-REFUND ואז לסגור את זה?