שאלה מקצועית לגבי התנועות של מטוטלת

Saint Marco

New member
שאלה מקצועית לגבי התנועות של מטוטלת

שלום רב לחברי הפורום, יש לי מטוטלת קריסטל שנרכשה לטובת שיטת טיפול אלטרנטיבית. כפי שידוע, המטוטלת מאפשרת גם תקשור עם התת מודע ושאילת שאלות. היה נושא שהטריד אותי לגבי אדם מסויים בחיי והחלטתי לשאול את המטוטלת- שאלתי אותה שתי שאלות שונות על אותו אדם ובשתי התשובות היא נתנה לי קריאה סטאטית, ז"א שהיא פשוט נעצרה ולא זזה כלל.. אשמח אם מישהו יוכל לפרט מה משמעות התנועה הסטאטית (שזה בעצם חוסר התנועה) של המטוטלת כאשר שואלים שאלות... אני לא נוטה להשתמש בה לטובת שאילת שאלות, אך הפעם חרגתי ובקריאות באותו יום היא כן זזה לי ורק בשאלות היא נעצרה. חיפשתי בגוגל והם פירטו רק על משמעות הסטאטיות בעת בדיקה של צ'אקרות.. שזה אומר צ'אקרה חסומה.. אבל בשאלות לא מצאתי הסבר ברור. תודה רבה :)
 

supe

New member
רדיוסתאזה זו אומנות סובייקטיבית.

שאל אתה את המטוטלת מה חוסר התנועה אמור להביע. הכרז בקול רם-זה הסימן לכן-והמתן. הכרז בקול רם-זה הסימן ללא-והמתן. אגב,רצוי לא לשאול שאלות בכלל אלא להצהיר הצהרות,ככה מקבלים "נכון או לא נכון" וזה מונע בלבול ו"טעויות"-רוב השאלות הן מעבר לכן ולא,ומסתתר בהן אבל או איזשהו משהו אחר.
 

supe

New member
הסבר.

הדרך הטובה ביותר לבדוק מה פשר כל סימן היא לבדוק את זה באופן אישי,ולא לחפש פרשנות מאחרים. השיטה:להצהיר כשאוחזים במטוטלת "זה הסימן לכן" ולחכות.כנ"ל לגביי הסימן ללא.אפשר גם להחליט מה יהיה כל סימן,אבל אם כבר מקבלים סימנים חזקים זה נראה לי מיותר. ובכללי הוספתי,שעם מטוטלות לא כדאי לשאול שאלות,כי לא תמיד התשובות הן כן או לא,אלא להצהיר הצהרות דוגמאת "יוטיב לי ללבוש מחר צהוב".
 

5halo

New member
אני יכולה רק לענות

מה האינטואיציה הראשונה שלי מעלה. מטוטלת קשורה אליך והתשובה באה ממך דרכה, ועוזרת להעלות את התשובה לפני השטח. כניראה שאת לא רוצה או לא מוכנה לקבל את התשובה עדיין. תנסי מדיטציה לפני ולהתחבר פנימה ולא החוצה בשביל לקבל את התשובה ותנסי את המטוטלת שוב. אני מזכירה זה האינטואיציה שלי לאו דווקא התשובה הנכונה מקווה שעזרתי הילה
 

Widsith

New member
אענה לך תשובה כנה

היקום לעולם לא שולח מסר שאינך יכול לפרש, או לחלופין שאלה ללא תשובה. אני חושב שאם המטוטלת לא נותנת לך תשובה ברורה, תחפש את התשובה בתוך עצמך במקום בעזר חיצוני. אני בכנות מאמין שאם כך, אתה יודע היטב את התשובה, רק לא מכיר בה. בהצלחה, כי זה אומר שהתשובה חשובה לך למסע.
 
למעלה