שאלה על אחריות של עסק

  • פותח הנושא r2m
  • פורסם בתאריך

r2m

Member
שאלה על אחריות של עסק

יש לי (היו לי) משקפיים ללא מסגרת ( מהסוג שברזל המסגרת נכנס ישירות לתוך העדשה) אחת העדשות נשברה ושלחתי את המשקפים להחלפה התקשרו מהמעבדה ואמרו שהמסגרת היתה סדוקה והיא נשברה "עקב המקרה המצער תקבל 25% הנחה בחנות" ההוצאה - במקום 200 שקל , מעל 600 לא כל החנויות מטפלות בסוג הזה של מסגרות כיוון שהם לא רוצים לקחת את הסיכון, השאלה היא אם אני מוצא חנות שכן מטפלת, ולוקחת מחיר יקר בגלל זה, אם האחריות לא עליה ? אינני יכול להוכיח שהמסגרת לא הגיע אליהם סדוקה אבל אני יודע שהיא לא כי החזקתי אותה ביד לפני כן מי אחראי???
 

odedg

New member
מה נשבר במשקפיים

ללא מסגרת? קשה לדעת. האם זה שבר שניתן היה לדעת מראש שקיים? יש עסקים שמחתימים את הלקוח על טופס הזמנה, ויש מקום לציון אם נמסר עם פגם כלשהו. אולי בפעם הבאה צריך לבדוק ביחד ולהחתים שאין כם ליקוי במוצר שניתן לתיקון, מלבד זה שמוצהר כסיבה למסירה לתיקון. לצערנו יש גם לא ישרים משני צידי המתרס, וקשה ממש לדעת. לפעמים צריך ללכת רק למקומות שיש לך אימון בהם ומנסיון.
 
למעלה