שאלה על אימונים קבועים על טריינר

פיקולו

New member
שאלה על אימונים קבועים על טריינר

מפאת זמן וחוסר מקום בטוח לרכב, כמעט 100% מהרכיבות שלי במסגרת האימונים שאני מבצע הם על טריינר.
האם אימון קבוע על טריינר יכול לגרום איזה שהוא נזק לאופניים?
האם אימון קבוע על טריינר גורם לפציעות כלשהן?
תודה לעונים
 

ItsikH

Member
בעיקר לנפש. לגוף - לא סביר. לאופניים - בעיקר לצמיגים
יתכן נזק אחר לאופנים -איני יודע - אבל לא סביר.
 

hadadidror

New member
תלוי

אהלן פיקולו,

קודם כל אני מוכרח לציין שבעיני אימוני טריינר הם אימונים סופר יעילים וטובים על מנת לשפר את הכושר.
אמנם קשה מבחינה מנטאלית להתאמן קבוע על טריינר, אבל אני מכיר לא מעט אנשים שמבלים הרבה שעות עליו בשבוע בכל זאת (אני עצמי רכבתי רק על טריינר במשך כמה חודשים כשלא הייתה לי ברירה באירופה).
הטיפ המרכזי בעיני ברכיבה על טריינר היא לוודא שיש לך אימון מאד מסודר לעבוד לפיו או לחילופין לצפות בסרטון וידאו (Sufferfest למשל) שמנחה אותך מה לעשות בכל נקודה באימון).

מבחינת הנזק לאופניים - אני לא מומחה אבל ממה שאני מכיר, הדבר תלוי בעיקר במשקל שלך, בסוג האימון ובסוג האופניים. רוכב של 100 ק״ג שיעשה אימון עצים בעמידה על אופני קרבון עלול לפגוע בהם כשהוא עושה זאת על טריינר. מצד שני, במשקלים נמוכים יותר הסוגייה הזאת פחות משמעותית.

בנוגע לפציעות, זאת שאלה מעניינת. ההבדל המרכזי בטריינר הוא שאין לך מנוחות ולכן הרגליים פועלות כל הזמן. לא יצא לי לשמוע שזה מוביל לפציעות אבל כמו ברכיבות בחוץ גם כאן כדאי לשים לב לתחושות מהגוף ולהפסיק את האימון במידת הצורך.

דרור
www.trainbyscience.com
 

ariasdo

New member
אם אתה רוכב כמעט 100% זמן על טריינר בגלל אילוצים ממליץ

במידה ואין לך בעיית תקציב תירכוש זוג אופנים פשוט וזול ( אפילו אין צורך בבלמים )
שיכלול צמיג אחורי מתאם לטריינר פעם אחת מחברים ולא מפרקים זה מונע את הסירבול בפירוק והרכבה , החלפת גלגל מתאים וכו' .

בעיקרון כמו שכתבו לך שהרוכב כבד ומפעיל מאמץ יכול להיות נזק בחלקים שונים קראנק , גלגל אחורי ואולי שלדה , ואפילו לטריינר .

בתקופה שהתאמנתי במכון טריינרים לפני שנתיים לא ראיתי בעיה אצל הרוכבים שהיו שם ואפילו הם היו מיומנים בהחלפת גלגל וחיבור האופנים כל פעם מחדש
לא שמעתי מהם על פצעה מאימון בטריינר .

אתה יכול לשאול במסר את אלעד פלטין שיש לו מכון טריירים אם נתקל בנזק אצל רוכבים באופנים או נזק גופני .
ראיתי באתר שלו שבנה סוסים מיוחדים שלדות חזקות וכבדות עבור הרוכבים במכון .

אני אישית בניתי אופנים חזקות וקבועות עבור הטריינר .

הבנתי שאחד הבעיות שלך ברכיבה בכביש זה מקום נוח ובטוח לרכב ( את זה תמצא רק במעבדה והבנתי שאתה גר באזור חיפה ) .
תנסה לשלוח מסר לרוכב מאזור חיפה השם שלו בפורום יורם א2 הוא מהקריות הוא מכיר את האזור ואת קבוצות הרכיבה אני מניח שתקבל ממנו תשובות .

אתה עדין צעיר ולרכב 100% בטריינר זה כמו לחיות במנזר בודהיסטי .

יש לי 3 סיבות עקריות שאני כתב הרבה בפורום
1- כדי לעזור מהנסיון שיש לי לאחרים .
2- כדי לעזור בפורום שהוא היום הרבה פחות פעיל מהעבר .
3- כדי להתאמן בעברית .

אריה סדובניק
 

יורם א2

New member
מה המטרה של האימונים שלך?.......

ברמה העקרונית אימון טרינר יכול להיות מעוד איכותי הכול תלוי בתוכן האימון
אבל לדעתי צריך אימון אחד של נפח
למה אתה לא רוכב בחוץ זמן זמינות או חשש מהכביש
 

elad fa

New member
רוב התשובות לשאלות שלך תמצא כאן

למה ספרינטים טובים, חזקים ומלאי עוצמה (5-15 שניות) לא הייתם רוצה לעשות זאת על שלדת הקרבון שלכם ובטח שלא כמה וכמה פעמים. חשוב לציין, אין שום קשר WHAT SO EVER לשלדה מסוג כזה או אחר.
[URL]http://www.powertraining.co.il/products_heb/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99-powertraining/[/URL]
במידה ואתה עשוה את מרבית האימונים שלך על טריינר (יותר מ 3 בשבוע, שווה לשקולל קניית אופני ברזל - מתאימות !)
במידה ולא, תקפיד להגן על האופניים מפני זיעה ולחות, או איזטוני, זה מסוכן לא פחות מהעומס.
ואל תשכח, רוכבים על האופניים בשביל להנות, להשתפר ועוד...פחות בשביל "לשמור" על האופניים
 

elad fa

New member
ולא צריך להתייחס לכתבה- מאמר בקטע של "להגיע לאימון המוזכר שם

 
למעלה