מסין יכול להגיע גם אחרי חודשיים, בפרט בתקופה הזאת של השנה
ב-11/11 היה יום הרווקים הסיני, היו מיליוני הזמנות לכל העולם, וגם לישראל הגיעו כמויות גדולות של חבילות ואני לא יודעת אם עדיין סיימו לפרוק, להעביר ולמיין את כולן.
 
באופן אישי הזמנתי ב-11/11 עשרות מוצרים (שונים, קטנים) מסין (דרך עלי אקספרס, אבל זה לא ממש משנה), מתוכם קיבלתי עד כה רק 4 חבילות. מאז כבר הזמנתי עוד כמה פעמים (גם מאיביי וגם מעלי) ולא קיבלתי עדיין כלום.
 
בסוף נובמבר היו מבצעי "יום שישי השחור" / "שני הכסוף" ושלל מבצעים לקראת החגים בארה"ב בפרט ובעולם המערבי בכלל ולכן יש עומס אדיר על שירותי הדואר בעולם. גם חבילות מארה"ב הגיעו אליי באיטיות מורטת עצבים בחודש האחרון.
 
בקיצור, אני מבינה שיש "פקק" עצבני בתקופה הזאת של השנה ופשוט מתאזרת בסבלנות... זה מבאס להמתין, אבל כרגע אין שום סיבה לעשות שוב דבר. המוכר לא יכול לזרז את הדואר או את המכס ואין לו שליטה במיקום המוצר.
 
מבחינת משוב באיביי, יש לך 60 יום. סביר שיגיע עד אז, אבל אם במקרה לא, אתה יכול להחליט אם להשאיר משוב ולציין שלא הגיע או פשוט לא להשאיר כלום.
 
מבחינת פתיחת מחלוקת, באיביי יש לך 30 יום מהתאריך האחרון המשוער להגעת המוצר (מופיע לך בהיסטוריית הרכישות, תבדוק). הוא בד"כ אחרי יותר מחודש ולכן בד"כ יש לך יותר מ-60 יום לפתוח מחלוקת באיביי (ובפייפל עד 180 יום, כפי שכבר נכתב לך) ולכן אין לחץ.