שאלה על אנשים שלא משלמים.

blackmore1

New member
שאלה על אנשים שלא משלמים.

אני מוכר מספר פריטים במכירה פומבית הבעיה היחידה שקורה לי לפעמים היא על אנשים שזוכים במוצר אך לא משלמים. זה קורה לי 1 ל-10 או 15 מכירות וזה הפסד של כסף ככה אני רואה את זה. אני פותח לקונה תלונה על אי תשלום, השאלה שלי היא האם אני יכול לתת לו פידבק שלילי בלי פחד שאני יקבל בחזרה, פשוט שמעתי שאם אני מתלונן על אייטם שלא שולם רק לי יש אפשרות להשאיר פידבק ולקונה לא. האם זה נכון? תודה ויום טוב.
 

roeeya

New member
לא נשמע לי הגיוני שהוא לא יכול להחזיר

לך פידבק שלילי. ואתה לא אמור להפסיד כסף, איביי מחזירים לך עמלות אם הלקוח לא שילם
 

blackmore1

New member
לא התכוונתי להפסד של העמלות

ברגע שלקוח לא משלם הפסדתי את הרווח שהיה צפוי במכירה לעומת מישהו שכן משלם. לי דווקא נשמע הגיוני שאיביי חוסמים אפשרות ללקוח שלא משלם ודיווחת עליו להשאיר פידבק שלילי. כי אם כך יש מצב שאתה מתלונן על איטם שלא שולם והקונה בתגובה משאיר לך פידבק שלילי. בבקשה אם משהו יודע משהו על הנושא אשמח לקבל עזרה.
 

evilihi

New member
אז ככה:

אם אתה פותח דיספיוט של NPB - והקונה לא הגיב לדיספיוט הזה - אחרי שאתה סוגר אותו אתה יכול להשאיר לקונה פידבק שלילי. במידה והוא יחזיר פידבק (שלילי או לא) איביי יעשו לזה WITHDRAWN או איך שלא קוראים לזה - הפידבק יראה בטבלת הפידבקים אך לא יחשב. השלילי שנתת לו יחשב ועוד איך. אגב, זה לא תמיד שווה - היה לי מישהו שלא שילם, נתן פידבק חיובי, ואחרי שעשיתי דיספיוט לקחו לי את החיובי
 
למעלה