שאלה על בדים במקס

  • פותח הנושא yupy9
  • פורסם בתאריך

yupy9

New member
שאלה על בדים במקס

אני בדרך כלל באה מכיוון של אדריכלות למידול, אבל הפעם אני עובדת על משהו שידרוש מידול של בגד. לא בגד על אדם אלא על קולב. מכיוון שלא על הבגד יהיה הפוקוס אני צריכה שזה יראה "סביר" ומזוהה ואין צורך ביותר מזה, למישהו מכם יש אולי טיפים/ tutorial רלוונטי בשבילי באיזו שיטה לכדאי למדל? תודה.
 

eldarinn

New member
אני לא עובד במקס אבל מכיוון

שמדובר פחות או יותר באותו השטאנצ ועל פי הגדרתך אין צורך בפרטים מדוייקים אני ממליץ למדל את הבגד כ"גוש" צורני ופשוט להלביש עליו טקסטורה של בד.
 
מסכים עם טל

וטיפ קטן למראה משכנע של בד: טקסטורה נכונה ולמהדרין- שימוש בפלאג-אין לפרווה. שכבה עדינה של פרווה מאוד דקה נותן מראה משכנע של נפח והתאמה טובה לתאורה של האריג (מדמה סיבי בד סוררים). בנוגע לטקסטורה, מאוד חשוב לשחק לא רק עם הדפוס (PATERN) אלא גם עם פרמטרים אחרים כמו החזרת אור (לבדים אין ברק), שקיפות מעטה אם מדובר בבד דק ושימוש ב BUMP שנותן תחושה של קפלים
 
sim cloth פתרון פפשוט ויעיל עם כל

הטוטוריאלים בפנים ואפילו חינמי, חפשי ברחבי הרשת.
 

yupy9

New member
../images/Emo51.gif לכולם

ואשמח לשתף בתוצאות לכשיהיו
 

מיכאל ג

New member
למה פלאגין חיצוני?

עוד לא יצא לי להשתמש בגרמנט מייקר (החסרונות של עבודה ל- realtime: אין הרבה שימוש בטכנולוגיה מתוחכמת) אבל זה מודיפייר פנימי ואמור לעבוד בערך אותו הדבר. יש יתרונות ל- sim cloth שאין לגרמנט מייקר?
 
אני אוהב את הפשטות שלו. אתה לוחץ

על V אחד בשביל למנוע מהבד לעבור דרך עצמו, לוחץ על לחשב וזהו. ומצד שני אתה יכול להגיע איתו לדברים מורכבים מאוד אם אתה רוצה. חוץ מזה של sim cloth יש קוד שעובד (עם שורוק) כבר במשך שנים, הוא לא גורם לקריסות לא רצויות ודברים בסגנון. הגרמנט די בתחילת דרכו, הוא עדיין מבוגבג וגם האלגוריתם שלו לא עבר מספיק עיבוד ככה שבמקרה שאתה רוצה תוצאה מושלמת עדיין תאלץ להשתמש בפלאגאין חיצוני. אני חייב לאמר אבל שהגרמנט מייקר הוא מסוג הדברים שאני שמח שנכנסו למקס ואני מניח שהם ימשיכו בפיתוח שלו.
 
למעלה