שאלה על דואר ישראל

rotemmff

Member
אתמול קיבלתי הודעה שממתינות לי חבילות. היום התייצבתי בסניף על הבוקר, ונאמר לי שלא ניתן לקבל שירות מבלי לקבוע תור. קבעתי תור דרך האתר, התור הפנוי הראשון הוא ליום שלישי.
אין שום דבר שניתן לעשות ? אני צריכה לחכות חמישה ימים בשביל לאסוף חבילה ?
 

GoldenEyes

Well-known member
אתמול קיבלתי הודעה שממתינות לי חבילות. היום התייצבתי בסניף על הבוקר, ונאמר לי שלא ניתן לקבל שירות מבלי לקבוע תור. קבעתי תור דרך האתר, התור הפנוי הראשון הוא ליום שלישי.
אין שום דבר שניתן לעשות ? אני צריכה לחכות חמישה ימים בשביל לאסוף חבילה ?
לצערי כן
אין מה לעשות
גם ככה הם לא עושים כלום , אז כביכול שמירת הנחית קורונה נותנת להם תירוץ להתבטל עוד קצת
 
לצערי כן
אין מה לעשות
גם ככה הם לא עושים כלום , אז כביכול שמירת הנחית קורונה נותנת להם תירוץ להתבטל עוד קצת
כמו בחברות אחרות למשל שופרסל או ליין. עובדים מהבית. אין פיקוח. עובדים לאט. זמן ההמתנה מטורף. איכות השיחות גרועה
 

GoldenEyes

Well-known member
כמו בחברות אחרות למשל שופרסל או ליין. עובדים מהבית. אין פיקוח. עובדים לאט. זמן ההמתנה מטורף. איכות השיחות גרועה
דווקא על שופרסל און ליין אין לי תלונות
הזמנתי פעמיים מרמי לוי , שירות פח

להבדיל , במקרה של משלוחי סופר את יכולה לבחור סופר אחר
דואר אי אפשר לצערנו , והם מנצלים את זה היטב , סוחטים עד הטיפה האחרונה.
רק שבוע שעבר פורסם שהם סגרו 28 סניפים ללא אישור משרד התקשורת , וטוענים להגנתם שגם הבנקים סוגרים סניפים , פפחח
 
דווקא על שופרסל און ליין אין לי תלונות
הזמנתי פעמיים מרמי לוי , שירות פח

להבדיל , במקרה של משלוחי סופר את יכולה לבחור סופר אחר
דואר אי אפשר לצערנו , והם מנצלים את זה היטב , סוחטים עד הטיפה האחרונה.
רק שבוע שעבר פורסם שהם סגרו 28 סניפים ללא אישור משרד התקשורת , וטוענים להגנתם שגם הבנקים סוגרים סניפים , פפחח
יש בכלל משרד תקשורת כשאין ממשלה?
 
דווקא על שופרסל און ליין אין לי תלונות
הזמנתי פעמיים מרמי לוי , שירות פח

להבדיל , במקרה של משלוחי סופר את יכולה לבחור סופר אחר
דואר אי אפשר לצערנו , והם מנצלים את זה היטב , סוחטים עד הטיפה האחרונה.
רק שבוע שעבר פורסם שהם סגרו 28 סניפים ללא אישור משרד התקשורת , וטוענים להגנתם שגם הבנקים סוגרים סניפים , פפחח
לידיעתך שופרסל און ליין מתנהלים כמו מונופול. הם מעצמה עם הכי הרבה לקוחות. ככל שהם תפחו כך השרות התדרדר (בעבר השרות היה מעולה) אני אצלם מעל 15 שנה. (אין תחליף. חב' אחרות יותר גרועות. אין תחרות)

הם מרשים לעצמם. הרשת הכי גדולה. מבחינת שרות הם גרועים מאוד. (תקרא ברשת) חב חשמל כבר יותר טובים כך שזה לא רלוונטי אם הם לא היחידים בשוק

יש חברות ממשלתיות שהשרות בהן יותר טוב (השתפרו)
 
נערך לאחרונה ב:

trilliane

Well-known member
מנהל
אתמול קיבלתי הודעה שממתינות לי חבילות. היום התייצבתי בסניף על הבוקר, ונאמר לי שלא ניתן לקבל שירות מבלי לקבוע תור. קבעתי תור דרך האתר, התור הפנוי הראשון הוא ליום שלישי.
אין שום דבר שניתן לעשות ? אני צריכה לחכות חמישה ימים בשביל לאסוף חבילה ?
א. להתעקש, לפעמים זה עוזר (ראיתי לקוחות שהצליחו) בעיקר אם יש "סיבה טובה".
ב. להתלונן לפניות הציבור / למנכ"ל הדואר.
ג. לבדוק אם אפשר להחליף נקודת מסירה (אם כי בינתיים מניסיוני ומניסיון של חברה בשכונה אחרת בעיר זה לא עוזר והם בכ"ז שלחו לסניף 🤦‍♀️)
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אתמול קיבלתי הודעה שממתינות לי חבילות. היום התייצבתי בסניף על הבוקר, ונאמר לי שלא ניתן לקבל שירות מבלי לקבוע תור. קבעתי תור דרך האתר, התור הפנוי הראשון הוא ליום שלישי.
אין שום דבר שניתן לעשות ? אני צריכה לחכות חמישה ימים בשביל לאסוף חבילה ?
לבקש ממישהו שקבע תור שייעשה לך טובה וייקח את החבילה שלך בתורו.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לדעתי 5 ימים זה לא הרבה. את קצת מפונקת
הדואר גם לא שולח את ההודעות בזמן. זה גם יכול להגיע עבור חבילה ממתינה מלפני שבוע וחצי ואם לא אוספים מיד היא תוחזר לשולח. הנמען לא תמיד יודע עד לקבלת ההודעה על כך שיש לו דואר וגם לא את מספר הדואר כדי לבדוק באיתור באתר, אם השולח לא הודיע לנמען את המספר (וגם במקרה הזה זה לא תמיד עוזר, הדואר לעתים משנה מספר לחבילה כך שלא השולח ולא הנמען יודעים אותו)
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הדואר גם לא שולח את ההודעות בזמן. זה גם יכול להגיע עבור חבילה ממתינה מלפני שבוע וחצי ואם לא אוספים מיד היא תוחזר לשולח. הנמען לא תמיד יודע עד לקבלת ההודעה על כך שיש לו דואר וגם לא את מספר הדואר כדי לבדוק באיתור באתר, אם השולח לא הודיע לנמען את המספר (וגם במקרה הזה זה לא תמיד עוזר, הדואר לעתים משנה מספר לחבילה כך שלא השולח ולא הנמען יודעים אותו)
אם אני לא טועה יש שבועיים בין הודעה ראשונה לשנייה.
חוץ מזה, שולחים לך מסרון מיידית, כך שאתה לא צריך לחכות לגלוייה.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אם אני לא טועה יש שבועיים בין הודעה ראשונה לשנייה.
חוץ מזה, שולחים לך מסרון מיידית, כך שאתה לא צריך לחכות לגלוייה.
למסרון התכוונתי, הוא יכול להגיע מתי שיתחשק לדואר לשלוח אותו או לא להגיע כלל או להגיע רק עבור הקריאה השנייה
ובין ההודעות יש שבוע
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אם אני לא טועה יש שבועיים בין הודעה ראשונה לשנייה.
חוץ מזה, שולחים לך מסרון מיידית, כך שאתה לא צריך לחכות לגלוייה.
חהחה חה חה. בעבר קיבלתי מסרון ובעזרת המסרון (לאחר קביעת תור במרשתת), יכולתי לקבל את החבילה.
לאחרונה, במקביל למסרון, הם גם שלחו הודעה (שהתקבלה כדואר כמה ימים לאחר שנשלח המסרון). שבתי לדואר (עם תור חדש), ונאמר לי שכבר קיבלתי את המשלוחה ביום X בעמדה Y. כלומר: הם שלחו "הודעה שנייה", למרות שהמשלוחה נמסר כבר. אז התחלתי לערוך לעצמי רשימת מספרי חבילות, כדי לחסוך מעצמי הליכה מיותרת לסניף.
והנה, שוב חידוש... ביום אחד, קיבלתי 3 הודעות על 3 חבילות חדשות. ולא. לא קיבלתי שום מסרון בנדון. קבעתי תור, הלכתי לדואר, ושם מסרו לי 2 חבילות. "את השלישית לקחת כבר". נו. שויין. דואר ישראל.
 
למעלה