שאלה על דרך רוחנית

שאלה על דרך רוחנית

קראתי את הסיכום אודות התאוסופיה ושאלה לי לכולם - מהי דרך רוחנית אמיתית? שבת שלום אסיה
 

roniia

New member
ברוכה הבאה לפורום- לגבי דרך רוחנית אמיתית..

כמה פעמים ניסינו לפתצח דיון על רוחניות, רוחניות אמיתית ולא ממש הצלחנו. אולי כי זו שאלה לא פשוטה וקשה לענות עליה ?
 
ברוכים הנמצאים - תודה ובהמשך...

כתבתי על דרך רוחנית אמיתית בהתייחס למאמר הפתיחה לכניסה לפורום שבו אוזכר ללכת בדרך רוחנית אמיתית שלא כל כך הבנתי למה הכוונה. לגבי...אני כל פעם עוצרת ובודקת תכני מושגים כי כל הזמן יש שינויים ולטעמי טוב לעשות זאת לעצור מדי פעם ולשאול את אותן שאלות ולקבל תשובות שונות ומעמיקות יותר. אין דרך רוחנית אמיתית אני רק יודעת שדרך רוחנית מפתחת את הפוטנציאל הטמון בנתיב הנשמתי ולכן כל אחד עונה על שאלה שכזאת מהמקום שלו... ומהמקום שלי...אני עונה שדרך רוחנית מעשירה את החיים ונותנת גוונים וצבעים לכל עשיה שמצטרפת אליה התבוננות מעמיקה (בגדול) . אשמח עם תצטרפו ותכתבו כל אחד מהמקום שלו ... שבת נפלאה אסיה
 

רפפם

New member
על רוחניות וטרנספורמציה של העצמי

לפי הסופים The goal of all mysticism is to cleanse the heart, to educate, or transform, the self, and to find God. The lowest level of the self is dominated by pride, egotism, and totally self-centered greed and lust. This level is the part within each person that leads away from Truth. The highest level is the pure self, and at this level there is no duality, no separation from God.
 

trz25

New member
אהבתי את האתר שצירפת

קראתי כמה עמודים ויש שם דברים מעניינים נורא. תודה
 
דרך רוחנית אמיתית, לדעתי,

היא דרך שמאפשרת לנו לפתח את מלוא המשאבים הרוחניים הבלתי-מוגבלים שלנו. בין שתי האוזניים יש לנו כקילו וחצי של מוח. הוא מכיל כמאה מיליארד ניורונים. (100,000,000,000). יש במוח של כל אחד מאיתנו כמעט 17 ניורונים עבור כל אחד מ-6,000,000,000 תושבי כדור הארץ. אפשר לדמיין אותם למחשבים משוכללים למדי. בפועל כל ניורון מתקשר עם מאות בודדות של ניורונים אחרים. המספר המתמטי של האפשרויות שבהן כל ניורון יתקשר עם כל הניורונים האחרים, הוא כמעט אינסופי. 100,000,000,000 עצרת. שזה 1 כפול 2 כפול 3 כפול 4... כפול 100,000,000,000..... זו היכולת הרוחנית שלנו. היכולת הרוחנית שלנו היא לחיות את המוחלט. להיות מוחלט, אינסופי, נצחי, בלתי מוגבל, טרנסנדנטלי. דרך רוחנית צריכה לאפשר התפתחות רוחנית שאיננה פחותה מזו. רצוי גם שהיא תוכל להיות מוכחת אובייקטיבית שאכן זה מה שהיא עושה.
 

רפפם

New member
אבל זה לא הגיוני, אם היתה דרך שמפתחת

את "האפשרויות שבהן כל ניורון יתקשר עם כל הניורונים האחרים, הוא כמעט אינסופי. 100,000,000,000 עצרת. שזה 1 כפול 2 כפול 3 כפול 4... כפול 100,000,000,000..... זו היכולת הרוחנית שלנו. " אז היו כאן אנשים גאונים מעל ומעבר למה שאנחנו מכירים בפועל, אנשים ששמים את אינשטיין בכיס הקטן, ואם היו הוכחות לכזה דבר אז רוב העולם אם לא כולו היה מפתח את זה, וכולם היו גאונים ברמה כזאת שחבל"ז, כל בעיות האקלים היו נפתרות בצ'יק וכל בעיות העוני והרעב והזיקנה הסדיזם שיש באנשים היו מוצאים לו ריפוי ואז לא היו התעללויות, וכו'
 
זו הטעות של האינטלקט

מה שנקרא "פראגיה פאראד". שהבערות יכולה לכלוא בתוכה את האינסוף.... כאילו טיפה קטנה יכולה לעצור את האוקיאנוס כולו בתוכה. סנדלר שיפתח את מלוא הפוטנציאל שלו לא יהפוך למדען גרעין או לרופא. הוא יהיה סנדלר מושלם. לכל אחד יש היעוד שלו - הדהארמה שלו. בתחום שלו הוא יהיה מושלם. יש כיום תוכניות שהולכות ומתהוות של ביעור העוני, חיסול הפשיעה והאלימות, בריאות מושלמת, שלום... את הזרעים לכל אלה זרע מהרישי מהש יוגי במשך למעלה מ-50 שנה. יש כעת קבוצה גדולה של אנשים שדואגים לנביטת הזרעים האלה והפיכתם לעצים מניבי פרי. יחד עם זה יש לזכור שיש דבר שנקרא 'תודעה קולקטיבית'. כשהיא נמוכה מאוד, גם אדם שמשתמש במלוא היכולת שלו מוגבל בעשייה שלו.
 
למעלה