שאלה על הדרך בין דבלין לדינגל דרך כביש N7.

eytcor

New member
שאלה על הדרך בין דבלין לדינגל דרך כביש N7.

יש משהו מעניין בדרך ששוה לעצור שם או עדיף להרביץ את כל הדרך לדינגל? אנו מעריכים כי נצא משדה התעופה של דבלין בסביבות השעה 12:00 לאחר שעזבנו את ישראל בשעה 5:00 לפנות בוקר, ז"א לילה כמעט ללא שינה. יש מצב שנוכל להרביץ את כל הדרך לדינגל? ע"פ ה-GPS מדובר ב-309 ק"מ וב-3.5 שעות עד לעיירה Tralee בנסיעה רצופה. זה ראלי?
 

jonbaum

New member
חבל שאתם לא טסים ישר ל-Kerry

יש שם שדה תעופה קטן ואפשר לטוס לשם מלונדון. אני לא הייתי ממליץ על כל כך הרבה נהיגה אחרי לילה בלי שינה, אבל זה כמובן אישי. לפי האתר של ה-AA, המרחק משדה התעופה עד לדינגל הוא 360 קמ', ושהדרך אמורה לקחת כ-5 שעות. גם אם לא לוקח 5 שעות, אני הייתי מעריך שלפחות 4. חשבתם על אפשרות הרכבת? תוכלו לקחת מונית משדה התעופה לתחנת הרכבת Heuston במרכז דבלין, לקחת רכבת לקילרני או לטראלי, לישון כל הדרך, ומשם לקחת אוטו ולעשות את הנהיגה הקצרה לדינגל.
 

jonbaum

New member
אפרופו 360 קמ'

זהו בדיוק המרחק בין שדה התועפה בן גורין לאילת. היית רוצה לנהוג את כל זה אחרי לילה בלי שינה?
 

jonbaum

New member
עוד רעיון

אפשר גם לטוס מדבלין ל-Kerry. יש שלוש טיסות כל יום של ראיינאייר. זאת של 3 ורבע אחרי הצהריים תתאים לכם. נוחתים שם בשעה 16:05. משדה התעופה אפשר לקחת אוטו שכור. שדה התעופה נמצא בדיוק באמצע בין קילארני וטראלי.
 

eytcor

New member
תודה על המידע.. שאלה שלא נענתה...

יש משהו לעשות בדרך ששוה לעצור שם ולהעביר את הלילה?
 

jonbaum

New member
אפשר לנסוע עד איזור Athlone

ולבקר באתר המונסטי Clonmacnoise לא רחוק משם יש את הכפר הנחמד Birr שיש בו כל מיני B&B אז אולי אפשר לישון שם. אפשר לבקר גם ב-Birr Castle
 
למעלה