שאלה על ההדחות מחר

שאלה על ההדחות מחר

האם יש מצב שרק יוסי ועינב יהיו על הגריל מחר ? האם יש מינימום הצבעות לגריל לדוגמא כל הדיירים בוחרים ביוסי ועינב ויוסי יבחר בשיפרה ולאון ועינב תבחר בשפרה וברנין
 

Ping Poong

New member
תהיה הדחה.

ביום ראשון בתחילת התוכנית יראו לנו את כל מה שקרה השבוע כמו תמיד.. ואז יגידו את המועמדים להדחה, ואז בסוף יציגו את המתמודדים החדשים והם ייכנסו אחד-אחד כנראה. יום שלישי הדחה כרגיל. גם ככה ההפקה מכניסה לפחות 4 מתמודדים ויהיו הדחות כפולות.. אז בטח ובטח שהשבוע תהיה הדחה, כי יהיו יותר מדי אנשים ואין מספיק זמן.
 

shiri1707

New member
יהיו הדחות כפולות?

וואי זה אומר שיוסי ועינב הולכים להיות בסכנה בקרוב
 

Ping Poong

New member
המינימום - 3 אנשים מועמדים להדחה.

במידה ויקרה מה שציינת, אז יוסי,עינב ושפרה יועמדו להדחה.
 
בדרך כלל....

שיש הדחה, כותבים בערוץ 20 "מי יהיו המועמדים להדחה - נדע ביום א'" והרוב כתוב רק על התוכנית המיוחדת...עם כניסת הדיירים החדשים.
 

o r t a l i t

New member
אני לא חושבת שזה מינימום 3,

אבל כדי שרק הבובלילים יהיו על הגריל, כולם צריכים להצביע להם והם צריכים להצביע ל4 אנשים שונים - מה שכמובן לא יקרה, הם יחברו נגד שפרה. (אני בכלל מקווה שלא תהיה הדחה.)
 
ממש לא..

במידה וכולם מצביעים לעינב ויוסי והם עצמם מצביעים ל4 אנשים שונים, אז הבובלילים עולים להדחה ביחד עם אותם 4 האנשים השונים.
 

k i d a n

New member
ההפקה שכ"כ נגד הבובלילים

החליטה שבגלל ה"טעות" שהתרחשה עם בוריס בהדחה הראשונה (בה עמדו שניים להדחה אאל"ט- כפי שהיה אמור להיות לארוך כל התוכנית) מעתה והלאה יעמדו להדחה בכל פעם שלושה דיירים. בכך למעשה הם חרצו את גורל התוכנית משום שקשה יהיה למצוא מתמודד שיוכל להתמודד מול "אימפרית הSMS של בובליל ובתו" ובעצם בכל פעם ששניהם עולים להדחה, דבר שקורה לרוב, אחד מאלו שמתמודדים מולם יצא מהוילה. קופרמן וקשת ידעו היטב שיש להם מסחטת SMS ביד והם משאירים אותה קרוב קרוב ללב...
 

קופנגן

New member
אני מעריך שלא תהיה הדחה השבוע

הסיבות: א. אין פרומואים בערוץ 20 על הדחה צפויה. ב. ביום ראשון יכנסו דיירים חדשים. כולנו ראינו איזה שינויים ואיזה עוצמות רשות עוברים על הדיירים מיום ראשון עד יום שלישי. לא נראה לי שזו סביבה טובה להכניס אליה דיירים חדשים. ג. הכנסת הדיירים החדשים מספיק חזקה, לא ירצו לקחת את הפוקוס מהם בהדחה נוספת.
 
למעלה