שאלה על הפסטיבלים בג'מייקה

strungout

New member
again about JAMAICA ../images/Emo187.gif

הי חברים, כבתי כאן לפני שבועיי ובסטלותי גמורה שכחתי לבדוק תשובות.. עוד שבועים אני בגמייקה ל5 שבועות. אשמח לכל טיפ או עצה א א מישו מכיר שם מישו... anything!! כמובן שאני Tרמילאי ומטייל בסגנון אך בטח אחוג מהתקציב כי שמעתי שהאי יקר, אז יאLה אחים יהיה מגני ב אם מישו יודע משו.. ולכל מי שהולך היום לקנגרו תעשו חיים אחח איזה להקה!! much love Amit [email protected]
 

s h e s h e t

New member
שאלה על הפסטיבלים בג'מייקה

היי לכולם, אני מתכננת לטוס בקיץ לג'מייקה, לסאמפסט ולסאנספלאש. אממה... אני לא סגורה על הפרטים (חוץ ממה שיוצא בחיפוש בגוגל). מישהו היה, יודע, מכיר ויכול לתת מידע עדכני? תודה ושבת שלום ששת
 
היי!

הרבה נוסעים ליארד אה? למה לא אני אומר :)) חיברתי את השרשורים כי יש תשובות גם בשבילך באותו מקום בדיוק... כאן!
 
יו מאן!

קודם כל שתהיה לך אחלה נסיעה, ואני בטוח שתהיה... אני בטוח שמה שרשמנו בשרשור מלפני כמה שבועות נכון יהיה גם לגביך. לגבי מה שרשמת - האי לא יקר, הוא תיירותי, רווי תיירים. כפועל יוצא מובן שבאיזורים התיירותיים יותר (דוגמת נגריל, מו ביי וחלקים באוצ'י ריוס), תמצא מחירים שלא משתווים לאיזורים הלא תיירותיים. הצעה שלי - אל תתפתה לקנות בשווקים של מו ביי ונגריל, הם מיועדים לתיירים ועולים באותה מידה. בדאון טאון קינגסטון תמצא את אותם הדברים ובמחירים שלא מתקרבים. כמובן תמיד תתמקח, תרגיש חופשי. זה ספורט בשבילם ועם קצת עיקשות וללא פשרנות, תתפלא לאילו מחירים תוכל להוריד אותם. וזה נכון לגבי כל דבר כמעט - מוניות, קניות. כמובן בסופרמרקטים או הוסטלים זה לא ילך... הוסטל מומלץ בנגריל: West Port Cotages. ג'וזף הבעלים אירח מספיק ישראלים והמקום מטר מהחוף. וטיפ חשוב נוסף - אל תהיה סטלן, זה לא הודו. הכוונה אל תהיה מעופף ותשדר תמיד שאתה לא מתרגש ממה שקורה סביבך. תהיה בוייבס טוב ויהיה לך כיף. נסיעה טובה, ספר לנו כשתחזור!
 

s h e s h e t

New member
מעולה, תודה רבה!

ועוד כמה שאלות: מה הסיפור עם הסאנספלאש, כבר לא שווה? ואיפה כדאי לנחות בקינגסטון או במוביי, ואם בקינגסטון - איך מגיעים למוביי (אוטובוס, טיסה פנימית)?
 

Grand Master G

New member
תשובה

למה לא שווה? אם מתקיים השנה אז למה לא ללכת? אם מגיעים לג'מייקה - להגיע לכל הופעה אפשרית! לא להתעצל ולא לחשוב פעמיים כי חבל לפספס הזדמנויות שאח"כ מתחרטים עליהן! לגבי נחיתה כבר כתבתי כאן פעם - אין כלכך מה לחפש בקינגסטון, יש אפשרות לנחות ישר במוביי - המטוס עושה עצירה של 20 דקות בקינגסטון, כמו באוטובוס, ומי שרוצה להמשיך למוביי נשאר במטוס. לגבי נסיעות באי - המלצה שלי רק Route Taxi שאלה המוניות הלבנות - וכדאי לבדוק שיש להם סמל רשמי שטבוע על הצד של הרכב, לסגור מחיר לפני תחילת הנסיעה ולבדוק עם הנהג אם משלמים בדולרים אמריקאיים או ב-J.
 

strungout

New member
ya man ../images/Emo187.gif

thnx for the answer dude, i read some here and its so cool to read stuff people say about the isalnd.. and its all about good vibes man, always! :) shavua tov le kulam, nichtov lachem she achzor!!!
 
למעלה