שאלה על הפצת העסק ברשת

yaela89

New member
שאלה על הפצת העסק ברשת

הרבה אנשים ממליצים לי לפתוח טוויטר,אינסטרגם,לינקדאין,אתר ואפילו בלוג לחנות שלי.
למה אני צריכה את כל זה?
לא מספיק דף פייסבוק פעיל ורשימת תפוצה במייל בשביל להגיע היום לקהל גדול?
זה נראה לי פשוט שאיבת זמן
 
דעה נוספת

מדובר בערוצי חשיפה\הקשבה\אינטרציה נוספים.
בהחלט לא מדובר ב "פשוט שאיבת זמן", אולי מדובר בערוצים מתגמלים יותר בטווח הארוך ודורשים התמדה(בהשוואה לרשימות תפוצה או פיסבוק שיכולים לספק תוצאה מיידית)
כמו כן אוכל להגיד שכמעט כל פלטפורמה סיפקה בסופו של דבר פניות\לידים\לקוחות(אפילו הפורומים של תפוז)
 
ערוצי שיווק לחנות

שלום,
לכול אחד מהערוצים יכול להביא לידים. הדבר החשוב שכול עסק שואל את העצמו . כמה אני צריך להשקיע בכדי לקבל קונה?
אני לא מכיר את העסק שלך ולכן קשה לי לתת דעה אישית . כן שאנסה לענות על השאלה והכוון לחנות לא אונליין
פתחי דף עסקי פייסבוק.
פתחי אינסטורגם - הכנסי תמונות ומלאי פרטים ושם של האתר שלך. זה יעזור לגוגל להעריך יותר את האתר וגם יביא לידים ( השקעה לא גדולה
)
לינקדאין- מתאים יותר לקשרים של עסקים עם עסקים. במידה והלקוחות שלך הם עסקים. בהחלט כדי לך להיות שם! יש לי לקוחות שעושים המון כסף משם.
גוגל +- זוהי אולי העצה הכי טובה שיש לי עבורך ועבור כל מי שיש לו עסק עם כתובת ולקוחות שמגיעים לשם. פתחי דך גוגל + לעסק שלך . הופסתי סרטון שלי שמסביר מדוע.
פינטראסט - מקום מצויין להיות בו . וזאת במידה והלקוחות שלך הם נשים. (זה גם מקדם את האתר שלך)
כמובן דף פייסבוק ואתר הם חשובים. אבל תשקיעי ברשימת התפוצה שלך .
אני מקווה שעזרתי.
יש עוד חומר מצויין באתר שלי www.britesocial.co.il

 

vadovic

New member
זה יכול לעשות הבדל ענק, גם בלי לשאוב זמן

היום אצל כל מיני אנשים השימוש בפייסבוק יורד והשימוש באינסטגרם עולה, או לחילופין הטוויטר.
יש אנשים שזה בא להם בתקופות ולכן הפרסום במספר מקומות במקביל יכול להיות חשוב.
בעניין שאיבת הזמן זה עלול להיות מתסכל אבל יש פתרונות, יש מערכות למשל כמו T-ROO שמאפשרות לך להפיץ את העסק שלך
בכל האתרים במקביל ממש בקלות וממש מהר (אפשר להתנסות אצלם בחינם להבנתי).
לאחרונה שמעתי על בעל עסק שטען ש40% מהלקוחות שלו להערכתו לא הגיעו אליו דרך הפייסבוק. שווה לבדוק.
 

proference

New member
שאלה על הפצת העסק ברשת

החשיפה של הפייבוק מוגבלת, מה גם שיש תהליך נסיגה בחברויות לפייס.ככל עסק ברצוננו להיחשף למקסימום צרכנים בפוטנציה את יכולה לראות את שאר האתרים כהשלמה למייל ולפייסבוק.
כמו כן העלות בכך הינה שולית בסה"כ לפתוח חשבון ולכתוב פרופיל וכל השאר נעשה מעצמו.
אז יאללה להפשיל שרווילים ולהשקיע חצי שעה, לכל הפחות הרווחת חשבון בטוויטר.
ב ה צ ל ח ה
 

yaela89

New member
תודה על התשובות

עזרתם לי להבין קצת יותר טוב איך להסתכל על הפרסום האינטרנטי
סורי על הדיליי בתשובה, שבוע טוב לכולם :)
 

Nim26

New member
אני לא בטוח שגם דף פייסבוק מייצר לקוחות חדשים...

זה הרבה בשביל הפאסון והלייקים, אבל לא ברור כמה מכירות זה מייצר.
שאלת הבסיס היא כמובן באיזה תחום את, כי אם כבר בוחרים לפרסם ברשתות חברתיות, אז כדאי למצוא את המקום המתאים.
יש היום נישה חדשה של אתרים המבצעים סימולציה של קידום מ"פה לאוזן" כמו [URL='http://www.veritiv.com']www.veritiv.com[/URL] (ישראלי), באתר זה בית העסק מייצר לעצמו מעגל לקוחות שהולך וגדל עם הזמן ותוך כדי הוא יכול לפרסם לו מוצרים חדשים ומבצעים.
הוא לא היחיד בתחום הקידום הסוציאלי אבל הוא המוביל...
 
למעלה