שאלה על כאבי גב וספיננינג

שאלה על כאבי גב וספיננינג

שלום, יש לי בעיות בגב בתחתון ולאחר שהתחלתי להשתתף בשיעורי ספינניג הכאבים התחזקו. אני מרגישה שנוצר עומס על הגב התחתון. אשמח מאוד לדעת אם הבעיה מוכרת ואם יש דרך למנוע את הפגיעה בגב ולהמשיך לרכב. תודה רבה מראש!!
 

snaiberg

New member
בעיות גב

פטרון מהיר זה להתאים את גובה הכידון -גובה מינימלי שווה לגובה הכסא או טפילו גבוה יותר דבר שני תיתיעץ עם המדריך
 

Tami661

New member
כאבי גב תחתון וספינינג../images/Emo122.gif../images/Emo101.gif

בעיה נפוצה בקרב ספינרים מתחילים שטרם רכשו את הטכניקה הנכונה לדיווש. כנראה שאת מביאה את הגוף קדימה מדי בזמן האימון (מנח גוף לא נכון) ו/או מבצעת את התנועה לא ממפרק הירך ומשתמשת בתנועתיות יתר של פלג הגוף העליון (מה שאומר בין היתר "עינטוז"). כפתרון, מומלץ בראש ובראשונה שתיגשי להיבדק אצל אורטופד משתי סיבות: האחת, לוודא את דרגת ה"פגיעה" ולקבל טיפול מתאים שימנע את הכאב. השניה, לקבל ממנו אישור מקצועי שהמשך פעילות הספינינג שלך (בביצוע נכון) לא יחמיר את מצבך. אישית, נראה לי, שתצטרכי לעשות הפוגה קצרה עד "יעבור הזעם". בהמשך, תקפידי על מנחי גוף נכונים ובטאגליינס עומד לרשותך קישור ל"תמצית המנחים והתנועות הבסיסיות בספינינג" - זה בשילוב עם בקשת יותר תשומת לב בעניין מהמדריך - יעזרו לך לדווש בריא, נכון ולאורך זמן. דבר נוסף... חשוב מאוד לדעתי
, תעשי תרגילי בטן וגב שיחזקו אצלך את השרירים:
הרחב בטני (שריר הבטן הרוחבי) שאחד מתפקידיו החשובים הוא להגן על החוליות התחתונות של עמוד השדרה.
המייצבים - השרירים שלצידי עמוד השדרה. מייצבים, תומכים ומגינים על עמוד השדרה. זאת מאחר ושרירים חזקים יסייעו לך לייצב את הפרקים ולעשות אותם פחות פגיעים, כאשר שרירי הגב והבטן חזקים ומתוחים, קל יותר לשמור את עמוד השדרה בתנוחה נכונה בעת ביצוע הפעילות הגופנית.
 

Gspin

New member
כאבי גב תחתון - כללי אצבע

בוקר טוב מיצי, לפני שאת/ה בודק את כללי האצבע שרשמתי כאן, לך לבדיקה אצל אורטופד. ברור לך שאיבחון דרך האינטרנט אינו מדוייק, מה עוד שתיאור הבעיה שלך אינו מדוייק - לכן, לפעמים יכול להיגרם יותר נזק מתועלת, כתוצאה מהסתמכות על עיצות של תוכי (שירד כבר 7.5 קילו - תמי, מתי הולכים לשוק?) בעיקרון, כאבי גב תחתון יכולים להיגרם כתוצאה מ: 1. חוסר גמישות בשרירי הירך האחורית ו/או בשרירי העכוז. 2. כידון רחוק ו/או גבוה/ נמוך מכפי שצריך להיות (בשביל זה יש תוכים). 3. חיזוק שרירי ה- CORE, ז"א בטן וגב תחתון (ראיתי שתמי כתבה על זה בתגובתה, אבל אין לי כח לקרוא מגילות כאלו על הבוקר). והכי חשוב, בקש מהמדריך הכוונה. אם הוא או היא ירימו לך את הכידון, כך שתרגיש שהצטרפת לרוכבים הכסופים - שים עליו X ותעבור לעשות פילאטיס (כמו תמי...
). 3.
 

Gspin

New member
המס' למטה הוא מס' רץ של

החשבונית שהוצאתי. היא תשלח בדואר עם איזה מסיקה/ אלפרון, להבטחת התשלום.
 

Tami661

New member
מה יהיה איתך G?../images/Emo8.gif תמשיך לשגר לי את

התמונה של החתיך הזה ואני לא אשן בלילה
אני עוד אשיג מכנסיים כמו שלו! אתה תראה שאשיג... כמה אמרת שירדת? 7.5? זה בגרמים או בקילו? זה ירד לך מהשומן או מהתאים האפורים?
אנא מחיבק טוּ
וחוצמזה... אלפרון OUT - מוסלי IN מה שאומר... ת'התמחות שלך? כדאי שתעשה במסחרי משו
 
מישהי רוצה מכנסיים כאלה?

בעד תמורה הולמת,יש לי זוג כזה בדיוק בצבע כחול דהוי. דילים במסרים
 

Tami661

New member
../images/Emo8.gif לתיבת המסרים../images/Emo27.gif../images/Emo27.gif../images/Emo6.gif

ובוקר טוב לך, לכם, להם ולנו (בקיצור? לכולם)
 
למעלה