שאלה על מוצר שהוזמן באיביי
הזמנתי מוצר מאי ביי דרך חבר בתאריך 22-2-2017
המוצר הגיע בתאריך 23-3-2017 אבל לא בדיוק מה שהופיע בתמונה אלה דומה וחלק ממנו היה פגום
יצרתי קשר עם המוכר בסקייפ ובמשך השבוע האחרון הסברתי לו מה הבעייה
הוא ביקש הוכחות וניסה לעזור און ליין בסוף אמר שישלח את החלק הפגום מחדש
וישלח את החלק שהזמנתי במקום מה שהגיע שרק דומה
ואמר שישלח לי מספר מעקב
כלומר צריכה להגיע חבילה עם שני פריטים בפנים
וזהו נעלם לא שלח לי מספר מעקב
הוא מתעלם מכל פנייה שלי אליו בסקייפ
מה ניתן לעשות ?
הזמנתי מוצר מאי ביי דרך חבר בתאריך 22-2-2017
המוצר הגיע בתאריך 23-3-2017 אבל לא בדיוק מה שהופיע בתמונה אלה דומה וחלק ממנו היה פגום
יצרתי קשר עם המוכר בסקייפ ובמשך השבוע האחרון הסברתי לו מה הבעייה
הוא ביקש הוכחות וניסה לעזור און ליין בסוף אמר שישלח את החלק הפגום מחדש
וישלח את החלק שהזמנתי במקום מה שהגיע שרק דומה
ואמר שישלח לי מספר מעקב
כלומר צריכה להגיע חבילה עם שני פריטים בפנים
וזהו נעלם לא שלח לי מספר מעקב
הוא מתעלם מכל פנייה שלי אליו בסקייפ
מה ניתן לעשות ?