שאלה על ניקוד מקסימלי בסוליטר

aaa123

Member
שאלה על ניקוד מקסימלי בסוליטר

אני תוהה אם יש טריקים מיוחדים איך להשיג ניקוד מקסימלי בסוליטר. אני שיחקתי מאות פעמים סוליטר ,ואף פעם לא הצלחתי ולא רק בגלל גורם הזמן. אף פעם לא הצלחתי להגיע למצב שאני הופך את הקלפים פעם אחת בלבד ורציתי לשאול אם יש טריקים מיוחדים כדי להגיע לזה. די יעזור אם אדע כמה משחקי סוליטר שיחקו אלו ששותפים לשיא האתר ,ואם מספר המשחקים הזה הוא בסדר גודל של מאות או בסדר גודל של אלפים. השיא שלי הוא 983 שמשמעותו 1033 במקרה שהייתי גומר מהר יותר ומאז המקסימום האפשרי ירד ל969 גם לא הצלחתי להתקרב לזה ולא רק בגלל גורם הזמן(זה לא מונע ממני לנצח יותר משחקים ממשחקים שאני מפסיד ברמת קבוע בסוליטר). דרך אגב גיליתי בבלוגים טריק שלא ידעתי איך לגמור מהר יותר את משחק הסוליטר, והטריק הוא פשוט לעשות דבל קליק על האסים. הטריק הזה עובד גם בפריסל אבל הוא עדיין לא הספיק לי כדי לגמור את המשחק בפחות מ4 דקות בינתים.
 

aaa123

Member
אגב אבקש להגיב בבלוג של מאיה שתתן עוד טיפים

מאז 26.3 הבלוג הזה לא עודכן. אני שלחתי תגובה לרשימה שלה מ26.3 בה הסבירה איך להשתיק את הקול בשאפו. ביקשתי בתגובתי שתתן עוד טיפים כמו שכתבה שהיא מתכוונת לעשות. אם יש עוד אנשים שמעוניינים בטיפים נוספים אז אבקשם להגיב שם.
 

kd78

New member
קשה להגיד שהבלוג הזה מועיל במיוחד

אתה בערך היחיד באתר שלא שיחק סוליטר בחלונות ולכן לא ידע על עניין הלחיצה הכפולה. ואפילו את הטיפ של להוריד את הקלפים ללוח ולא להעביר אותם ישירות לערימות המטרה היא לא הזכירה. גם את הניקוד על הבונוס היא העתיקה מההוראות, והוא מעולם לא היה נכון. אגב, יש מעטים מאוד בעולם שסיימו לוח של סוליטר בפורמט הזה (מקביל לחלונות 98, בניקוד ל-XP שם כמו שאמרתי לך הקלפים על הלוח עפים אוטומטית למטרה כאשר כולם מסודרים) בפחות מדקה, ועם שיטת הניקוד פה אין שום סיבה לנסות לעשות זאת. לגבי השתקת הקול, אפשר פשוט לכבות את הרמקול...
חוץ מזה, בפינה הימנית התחתונה בשולחן העבודה אפשר לכוון את הווליום הראשי במחשב.
 

aaa123

Member
למי שמאמין שהוא מסוגל לגמור בפחות מדקה

יש סיבה לנסות לעשות את זה לפחות במשחק אימון כדי לבדוק אולי מקבלים בונוס גבוה יותר. אני תוהה מהיכן הבטחון ש200 זה הבונוס המקסימלי שאפשר לקבל. העובדה שזה מה שכתוב בכללים לא מוכיחה כלום כי בכללים כתובים דברים לא נכונים. אתה יכול להיות רק בטוח ש200 זה הבונוס המקסימלי שהשגת. נכון שהיא כתבה שם דברים לא נכונים לגבי הזמנים שבהם מקבלים בונוס,אבל מבחינתי זה חסר חשיבות יחסית כי השאלה החשובה היא אם יש בבלוג עצות שעוזרות. לא ברור לי מה הבסיס להערכה שאני בערך היחיד באתר שלא שיחק סוליטר בחלונות,ואין לי מושג אם זה נכון או לא נכון.
 

kd78

New member
ולמי שמאמין שהוא מסוגל לנקות לוח ב-15 שניות

גם. עוד פעם אתה מתעסק בדברים שהסיכוי שיקרו הוא 0.01%. יש סיבה שהתוצאה הגבוהה ביותר באתר (לפני השינוי בשיטת הניקוד ביום ב'), המשותפת ליותר מ-10 אנשים, היא 1041, וכל התוצאות המנצחות בכל הטורנירים ברמת מצטיין קרובות לזה, כלומר כוללות בונוס של 200 נקודות. אני בטוח שאין בונוס יותר גבוה מזה, עד שמישהו יוכיח לי אחרת.
 

Come Alive

New member
משתתפת בשאלה

אני לא מצליחה אף פעם להבין איך זה שאני משחקת הכי מהר שאני יכולה, ועדיין מקבלת תמיד פחות מ1000, בעוד שהמנצחים תמיד מקבלים הרבה יותר.. יש איזשהם טריקים?
 

aaa123

Member
נכון לרגע זה המנצחים לא יקבלו יותר מ1000

כי שינו את הדירוג,ו969 זה הניקוד המקסימלי האפשרי. 928 היום דומה ל1000 בעבר(928 גם יכול להיות שקול לפחות כי לא חייבים להעביר כל קלף דרך הערימות). הנה לינק לטורניר המתמלא האחרון. בעקרון אילו הייתי מסיים את המשחק תוך פחות מ4 דקות הייתי מקבל עוד 50 נקודות(והייתי עובר את ה1000 או עובר את ה928 בניקוד היום) אבל זה אף פעם לא קרה(הכי מהר שהצלחתי לסיים היום היה ב4 דקות ו10 שניות).
 
למעלה