זו לא הטעיה, זו חוויה צרכנית שונה. אני לקוחה מנוסה ומרוצה.
אני לא מטעה אף אחד, אני משתפת בניסיון שלי, ולא המצאתי דבר, כתבתי עובדות. זה מה שחוויתי, כך היה וכך קרה. החוויה שלך שונה, טוב ויפה, הייתי כנה והוגנת וציינתי בעצמי שלא כולם כמוני. אבל כפי שאתה כותב מתוך הניסיון שלך, אני כותבת מתוך שלי. ועם כל הכבוד לניסיון שלך, לזלזל ככה בניסיון של אחרים, בפלטפורמה חובקת עולם, באתר ענקי עם מחזורי הזמנות מטורפים זו הגזמה פרועה בעיניי. לא מדובר בלקוחות שנעקצים אלא בהרבה מאוד לקוחות חוזרים ומרוצים, גם אם אתה לא אחד מהם.
כפי שציינתי, חוויית הקנייה שלי מול הסינים באיביי לא הייתה טובה יותר. לא "קבעתי בוודאות" שהסינים עושים דרופ, ציינתי שרבים עושים זאת כי נתקלתי בכך (אפילו בפורום הזה יש מוכרים שעושים זאת וסיפרו על כך) וזה לא ממש סוד... ואת פערי המחיר קל לראות. כמעט תמיד בעלי אפשר למצוא יותר בזול, וזו הסיבה שעברתי לקנות במקור. כמו כן כיום בעלי כשהם מסמנים ששלחו הם באמת שלחו, הכול עם מעקב (לא בהכרח רשום בישראל, אבל יש במינימום מעקב מקומי בתוך סין) ולעומת זאת באיביי הם מסמנים ששלחו סתם, אין מספר, במקרים רבים בעבר קיבלתי מעטפות עם חותמות של דואר סין ותאריך שהיה ימים רבים לאחר התאריך שבו המוכר סימן ששלח.
כאמור, הטיפול שאני חווה כקונה אינו איטי במיוחד, מעולם לא מזמזו או התישו אותי. בכל פתיחת תלונה יש ציר זמן עם תאריכים (מתי עלי אקספרס מתערבים, עד מתי הם פוסקים) והם עמדו בו ב-100% עד היום בכל התלונות שפתחתי. למעשה ציינתי שיותר מפעם אחת התערבו ופסקו לטובתי מיד, תוך 24 שעות (הרבה לפני הלו"ז). זה בעיניי שירות מצוין, מאיביי לא קיבלתי שירות כזה. אולי צריך לדעת איך להתנהל מולם, זו המסקנה העיקרית שיש לי מכל העניין. פעמים רבות תקפת והדפת את הגישה שלי, אבל הניסיון שלי הוא שהיא עובדת. מבחינתם אני לקוחה טובה ואמינה ואני מקבלת שירות בהתאם. אולי הם חושדים במי שממהר להתלונן ומנסה להתחכם.