שאלה על קולנוע עמל וסביבתו

yauli747

New member
שאלה על קולנוע עמל וסביבתו

ברצוננו לרכוש דירה מאחורי קולנוע עמל לשעבר שנמצא ברחוב בן גוריון(בסמוך לרחוב אברהם קרן). נכון להיום בית הקולנוע שאיננו פעיל כבר זמן מה עדיין סגור ולפי שנאמר לנו גם אין תכניות חלופיות כרגע. אנחנו בודקים אופציה של קניית דירה ברחוב אך חוששים מבנייה עתידית של מבנה ציבורי או אחר במקום בית הקולנוע, דבר שעלול לייצר פעילות רועשת בשכונה. בנוסף ממש בסמוך לבית הקולנוע (צפונית למבנה, מאחורי רחוב הגלבוע) ישנו מתחם ציבורי שנראה כמו גינה וספסלי אבן לישיבה ואנו חוששים גם מהתקהלות רועשת של בני נוער במקום. האם מישהו שגר בשכונה או בסמוך יכול לתת לנו את התרשמותו מתוך היכרותו עם החיים בשכונה?
 

מגי 336

New member
yauli747 בנוגע לקולנוע

כדאי לדעתי לברר בעיריה במחלקת הנדסה - לגבי התכנון העתידי של האזור.
 

yauli747

New member
ביררנו אבל השאלה שיותר חשובה לנו כרגע היא..

האם יש רעש באזור? האם יש בני נוער שמבלים שם בשעות הערב ועושים רעש\שותים\מעשנים ואני לא רוצה לדעת מה עוד... מאחורי המבנה יש אזור שהוא חשוך ורחוק מהכביש ויש בו מקומות לשבת ולכן הוא נועד לפורענות ורצינו לדעת עד כמה המקום רועש והאם יש שם בכלל בני נוער שמבלים.... חשבנו שאם יש פה אנשים מהשכונוה או שמכירים שיוכלו לעזור... אגב האם יש בגינות ציבוריות מקרים דומים של בני נוער מרעישים (אני מתאר לעצמי שכן) איך העיריה טיפלה בזה בעבר והאם יש בכלל אפשרות למנוע את זה... למי שמתענין הנה התשובה שקיבלנו מהעיריה על עתיד המבנה של הקולנוע התקשרתי למדור אינפורמציה ושאלתי . היא התייעצה עם אדריכל העיר והתשובה היא שאין תזוזה עם כל הקשור לבית הקולנוע לשעבר. הוא כבר כמה שנים ביד פרטית ובנוי על שטח ציבורי, מה שאומר שאם הבעלים יחליט לעשות מעשה זה יכול להפוך למתקן ציבורי כגון בית אבות (זה הועלה כהצעה בעבר והיה בתכנון אבל התכנית נגנזה בשל התנגדות הדיירים בשכונה), תיאטרון, חנייה ציבורית או ספרייה למשל.
 

מגי 336

New member
אולי כדאי תשאלי את השכנים../images/Emo20.gif

כשאני התעניינתי בדירה בה אני מתגוררת כיום, הגעתי לאזור בשעות אחה"צ ושאלתי את השכנים, אמהות שישבו בגינה הציבורית, לא התביישתי לשאול מה שענין אותי, ודווקא שמחו להשיב ולעזור לי במידע.
 

yauli747

New member
זה מה שתכננו לעשות...

חשבנו שאולי משהו מחברי הפורום הוא מהשכונה... תודה על העזרה
 
אז ככה../images/Emo13.gif

כעקרון בכפר סבא יש תופעה ידועה של בני נוער היושבים בגנים ועושים רעש, זה בדר"כ בחופשים, אך גם קורה עכשיו בשביתה (אולי קצת פחות בגלל החורף) ובכל קיץ מחדש יש על כך מליון כתבות. כיוון שליש הקולנוע יש ספסלים ומאחוריו גן שעשועים אני מניחה שהתופעה קיימת גם שם. בנוגע לקולנוע היה לגבי זה מאבק שלם, רצו בתחילה להרוס את המבנה ולעשות שם קניון או משהו, ולבסוף לאחר מאבק של מספר תושבים על כך שמדובר במבנה חשוב לעיר , הוחלט לעצור את העניין אך אין לדעת עד מתי. אני הייתי נזהרת בעניין. ברוכים הבאים לכפר סבא!
 
למעלה