שאלה על שיר מסוים

הפרי1981

שאלה על שיר מסוים

אני לא מבין כל כך ברגאיי, אז אולי אתם, חברי הפורום, תוכלו לעזור לי... שמעתי שיר ברדיו שנשמע לי כמו רגאיי ואני לא זוכר איך קוראים לו או לזה ששר אותו (נראה לי משהו 'אליוט') השיר מספר על מישהו שהתאהב במישהי ורצה להתחתן איתה ולפני זה הוא שאל את אבא שלו מה דעתו אז אבא שלו אמר לו שהבחורה היא אחותו למחצה ושלא יגיד את זה לאמא שלו. בהמשך השיר הבחור מוצא עוד כמה בחורות שמסתבר שכולן אחיותיו למחצות, עפ"י אביו. בכל המקרים האלה הוא אומר לו שלא יספר לאימו. בסוף הבחור הולך לאמא שלו ומספר לה את כל הסיפור. אמא שלו מרגיעה אותו ואומרת לו שהוא יכול להתחתן עם מי שהוא רוצה מפני שאביו הוא לא באמת אביו.... זו מעין בדיחה אבל השיר נשמע ממש טוב. מישהו מכיר? תודה

מיני טלנובלה השיר הזה...

בכל מקרה לצערי לא מוצא שיר דומה לזה שאתה מעלה... הכי קרוב זה Curly Locks של Junior Byles. מקווה שמישהו בפורום כן מזהה?

כן חח שיר גדול

יש לו כמה גרסאות, המוכרת שבהם (אני חושב שגם הראשונה) היא של Trini Lopez והיא נקראת: Shame and scandal in the family! שיר ישן מאוד, אין לי מושג איך שמעת אותו רק עכשיו.. אולי חידשו אותו שוב, כי זה שיר גאוני.. בכל אופן, סתם בשביל הקטע, הנה המילים גם: Refrain: Woe is me. Shame and scandal in the family! Woe, it worries me. Shame and scandal in the family! Vers 1: In Trinidad there was a family with much confusion as you will see. There was a Mama and a Papa and a boy who was grown, he wanted to marry a wife by his own. He met a young girl, who suited him nice. He went to his Papa to ask his advice. His Papa said: Son, I have to say no, that girl is your sister, but your Mama don't know! Refrain: Hey - worries is me. Shame and scandal in the family, hey! Woe, it worries me. Shame and scandal in the family! Bridge + Tonartwechsel (2 Takte) : Brrrr - jap! Vers 2: A week went by, the summer came down, soon another girl on the island he found. He went to his Papa to name the day. His Papa shook his head and this time he did say: You can't marry this girl, have to say no, that girl is your aunty, but your granny don't know! Hey! Refrain: Woe, it worries me. Shame and scandal in the family, hey! Woe, it worries me. Shame and scandal in the family! Bridge + Tonartwechsel (2 Takte): huii, huii! Vers 3: Now he went to his Mama, covered his head, and told his Mama what his Papa had said. His Mama, she laughed, she said: Go, son, go! Your Daddy ain't your Daddy, but your Daddy don't know! Refrain: Woe, it worries me. Shame and scandal in the family, hey! Woe, it worries me. Shame and scandal in the family! Schlußsequenz: You know it, woe, it worries me-e? Shame and scandal in the family! Repeat the last sentence and fade away Replay Video | Share Video | More Videos

למעלה